LBK skriver:
SÅ skete det endelig.

Søndag d. 17/2.13 kl 18.31 kom blev smukke Signe født. 40+5
I flere døgn op til havde jeg haft tiltagende plukveer men bestemt ikke noget som jeg havde forestillet mig allerede ville udvikle sig til veer.
Natten mellem lørdag og søndag sov jeg meget lidt pga ondt i maven. Ikke en specifik smerte men mere en murren smerte, føltes som en blanding af maveonde og mens-smerter.
Søndag morgen kl 6.30 vækkede min store pige mig og der mærkede jeg for første gang én af dagens mange plukveer (troede jeg), og de var hele morgenen regelmæssige. Men 8 minutter imellem. De tog op ad formiddagen til i styrke og til sidst gjorde de sgu ondt
. Troede virkelig ikke på at det var veer.
Omkring kl 11.00 var der pludselig kun seks minutter imellem, og min mand beordrede mig til at ringe til fødegangen, da vi jo også havde den store pige hjemme som vi skulle nå at afsætte til dem der skulle passe hende. SÅ det gjorde jeg, og idet at jeg var 2.gangs fødende syntes de bestemt jeg skulle komme.
Kl 12.45 ankom jeg til sygehuset. Blev undersøgt og var 2 cm åben
WHAT!!! Jeg troede virkelig ikke det var den dag jeg skulle føde selvom jeg var over tid. 

snydt

På samme tidspunkt blev mine veer kraftigere og kraftigere og kom med hurtigere intervaller og jm sagde til mig at jeg havde født inden dette døgn var omme.. VILDT...
Jeg åbnede mig hurtigt og kl 17 blev jeg endnu engang undersøgt og var der 6 cm åben. Mine veer var blevet så kraftige at jm hjalp mig lidt på ved ved at løsne lidt på hinden og mens hun gjorde det åbnede jeg mig yderligere 1 cm og efter endnu en ve var jeg 8 cm åben. Wupti.
kl 17.45 tog jm vandet og hjalp mig under veerne på vej til at åbne mig det sidste da lillepigen virkelig pressede på. Kl. 18.31 var hun født med kun 5 presseveer

Så efter 5,5 timer på sygehuset og 5 presseveer kunne vi sige Velkommen til verden lille Signe.
TAK FOR EN HURTIG OG NEM FØDSEL.
Jeg er verdens lykkeligste mor til to piger.