hvor hurtigt blev i gravid 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
16 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har snakket om at forøge familien. Jeg har haft spiral, men fik den fjernet i slutningen af december.
Da jeg i sin tid blev gravid med den store gik der kun to måneder, så nu blev jeg nysgerrig; hvor hurtigt blev I gravid 2. gang i forhold til 1. gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

ekebiv

1. gang 2 måneder
2. gang 1 gang ;-)
3. gang 2 måneder (endte i MA)
4. gang 8 måneder

Anmeld

18. februar 2013

Christina :-)

3 uger

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

3-4 mdr

Anmeld

18. februar 2013

Hailiesmom11

Det tog 4 1/2 måned her anden gang og det var fra jeg smed p-pillerne..første gang tog det 5 mdr og der havde jeg ikkw været på piller i 10 mdr

Anmeld

18. februar 2013

Hvem?

Anonym skriver:

Kæresten og jeg har snakket om at forøge familien. Jeg har haft spiral, men fik den fjernet i slutningen af december.
Da jeg i sin tid blev gravid med den store gik der kun to måneder, så nu blev jeg nysgerrig; hvor hurtigt blev I gravid 2. gang i forhold til 1. gang?

Der er knap 11 mdr mellem mine drenge, blev gravid da nr. 1 var 3 mdr, men nr 2 er født for tidligt, så de blev sørme også fra samme årstal

Anmeld

18. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hver gang jeg er blevet gravid efter at have smidt p-pillerne har det taget 3-4 mrd. Denne gang tog det 4 mrd 

Anmeld

18. februar 2013

LittleSteps

Fire mdr. 

Anmeld

18. februar 2013

Jibbe

Jeg blev gravid 14 dage efter pb blev sat igang.

Anmeld

18. februar 2013

mariesmavse92

Anonym skriver:

1. gang 4 måneder, 2. gang lige med det samme og det var netop efter hormonspiral. Den røg ud og en bebs røg ind held og lykke med forøgelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.