Hvad gør I med gamle ting ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

Pia.

Gemmer I eller smider I ud ???

Her tænker jeg på jeres egne ting...

Jeg har så mange ting som jeg har gemt igennem mange år - ejer stadig alle (og der er mange) mine dagbøger og kunne slet ikke forstille mig at de nogen sinde skulle smides ud.

Gamle billeder - har virklelig taget mange sjove billeder af mig og alle mine gamle veninder, gamle kærester, ture i byen, ferier med gamle kærester, campingture og teltture på Marielyst flere år i træk, 15 år med heste billeder og meget meget mere....... (L)

Jeg har lige ordnet vores skænk i dag og hele den skænk er bare alt mit gamle og jeg røg lige 15 år tilbage i tiden... Min mand spurgt mig hvad jeg havde tænkt mig alle de skulle med tiden - og mit første svar var da helt sikkert at det skulle gemmes - man smider da ikke minder ud - eller gør man ?

Han syntes selvfølgelig det er helt okay jeg gemmer det, men det er jo nok ikke noget der siger ham så meget, da det hele er før hans tid....

Men nu tænker jeg, bør jeg "give slip" på alle de gamle ting og bare huske det som en super sjov tid... eller hvad ???

Kunne godt tænke mig at høre hvad I har gjort...

Knus Pia - som har en stor æske med gamel breve fra veninder, venner og kærester.... - så sjovt at læse.... :)):P:)) - vi have en brev periode kan jeg huske.. og igen gemte jeg alt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg gemmer det på lofte :) det meste af det...
Nejjjjjjjjjjjjjj jeg ville gemme det på lofte eller hva i nu har det er mindre søde billeder/DIT LIV......
det smider man ikke ud men man kan jo gemme det man syntes er vigtigste osv....
Jeg har selv gammel skolebøger.løbemærker billeder og ting fra jeg var baby af..det er godt gemt i en kasse på lofte......

Anmeld

16. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Jeg er også en værre gemmer, jeg har alt, mere eller mindre... Gamle breve, dagbøger, billeder, skolebøger, kalendere osv.. Jeg kunne slet ikke forestille mig at jeg nogensinde skulle smide det væk.. Det er sjovt at have og kigge i ind i mellem.. Jeg gør det når jeg kommer til at savne folkeskolen og livet hjemme hos mor og far.. Nøj hvor havde jeg det nemt den gang - men chok hvor har jeg skrevet mange, mange sider i mine dagbøger om hvor dumme mine forældre var og hvor var det urimeligt at jeg ikke måtte gå til fest hver weekend osv.. Det er bare sjovt at læse.. :))
Så jeg smider det nu nok aldrig ud... Det står i flyttekasser på loftet, så fylder det ikke andre steder...

Knus fra Camilla

Anmeld

16. marts 2008

Tynen

Også en collector her :)

Jeg kan bare ikke få mig selv til at smide mine gamle ting ud - Har endda nogle gamle biografbilletter fra de første gange jeg og min kæreste var "på date" for over 7 år siden, en grime fra min hest der blev aflivet i november, dagbøger m.m. ..

Og rigtig nok har jeg tænkt : Hvad vil du egentlig med det?

Aner det ikke! Men jeg har det bare godt med lige at kunne rive det frem hvis jeg skulle gå i det nostalgiske hjørne engang.. Hvis man nogensinde skulle få lyst til det!

Ja, smider det nok aldrig ud - På den anden side har jeg faktisk heller ikke lyst til at have det liggende hvis jeg skulle ske at dø og folk skal rode i det!?!!

Trine

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

uuuh ja ville da helt sikker gemme det har selv alle mine billeder ovs (på loftet hos mor og far)

har så osse alle billeder og ting jeg har fået af ex kærester ud over min sidste ex der har jeg ikke noget det blev brændt)

det er jo nostalagi (staves) og om nogle år igen er det helt sikkert rigtig sjovt at finde frem og kigge på...

Sanne "som gemmer alt lige fra biograf biletter til menukort...

Anmeld

17. marts 2008

rlyn

Tja, der er jeg nok lidt mere hård. Da min mand og jeg flyttede til den lejlighed, vi bor i nu, tog jeg en ordentlig oprydning i ting og billeder.
Rigtig mange billeder røg ud, og jeg gemte et enkelt eller to af fx. en hund, hest eller en ferie/situation m.v.

Når jeg rydder ud, hedder det "ja" eller "nej". Er det et "måske", ryger det i "nej" bunken.
Endnu har jeg ikke savnet noget ;)

Knus
Rikke

Anmeld

17. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har også gemt alt hvad jeg har af minder fra min barndom osv. Det er ikke noget jeg vil af med, for når jeg bliver gammel og grå, så vil jeg have noget at vise mine børnebørn :P Jeg har lige sat en masse billeder andre albums så de alle er ens, og sikke en tur tilbage :D Find et sted du kan putte det hele, jeg er sikker på at når børnene er ældre, så vil de elske at se noget fra da du var barn. Eller måske dine svigerbørn. Jeg sys det er så sjovt at se billeder af min svigermor ;)

Kh Jeanne

Anmeld

17. marts 2008

Pia.

tak for alle jeres gode svar...

Kan se jeg ikke er den eneste der gemmer... tror altså heller ikke jeg kunne skilde mig af med noget af det - elsker den tid, og vil ikke bare smide den væk...

Tak for svar.

Knus Pia (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.