Gemmer I eller smider I ud ???
Her tænker jeg på jeres egne ting...
Jeg har så mange ting som jeg har gemt igennem mange år - ejer stadig alle (og der er mange) mine dagbøger og kunne slet ikke forstille mig at de nogen sinde skulle smides ud.
Gamle billeder - har virklelig taget mange sjove billeder af mig og alle mine gamle veninder, gamle kærester, ture i byen, ferier med gamle kærester, campingture og teltture på Marielyst flere år i træk, 15 år med heste billeder og meget meget mere....... (L)
Jeg har lige ordnet vores skænk i dag og hele den skænk er bare alt mit gamle og jeg røg lige 15 år tilbage i tiden... Min mand spurgt mig hvad jeg havde tænkt mig alle de skulle med tiden - og mit første svar var da helt sikkert at det skulle gemmes - man smider da ikke minder ud - eller gør man ?
Han syntes selvfølgelig det er helt okay jeg gemmer det, men det er jo nok ikke noget der siger ham så meget, da det hele er før hans tid....
Men nu tænker jeg, bør jeg "give slip" på alle de gamle ting og bare huske det som en super sjov tid... eller hvad ???
Kunne godt tænke mig at høre hvad I har gjort...
Knus Pia - som har en stor æske med gamel breve fra veninder, venner og kærester.... - så sjovt at læse.... :)):P:)) - vi have en brev periode kan jeg huske.. og igen gemte jeg alt...
Anmeld