Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musse21 skriver: Håber nogle kan hjælpe mig.. Er i uge 27 og har de sidste mange uger døjet med mine trusser er plask våde dagen lang hvis ikke jeg har med bind.. Er det normalt som gravid? Altså det er ikke udflåd meget mere flydende..
Håber nogle kan hjælpe mig.. Er i uge 27 og har de sidste mange uger døjet med mine trusser er plask våde dagen lang hvis ikke jeg har med bind.. Er det normalt som gravid? Altså det er ikke udflåd meget mere flydende..
Kender følelsen.. Døjer også med det og har gjort i et par måneder..
graviditeten har mange glæder hehe
Britt88 skriver: Kender følelsen.. Døjer også med det og har gjort i et par måneder.. graviditeten har mange glæder hehe
Musse21 skriver: sammsammeppepeopeovHåber nogle kan hjælpe mig.. Er i uge 27 og har de sidste mange uger døjet med mine trusser er plask våde dagen lang hvis ikke jeg har med bind.. Er det normalt som gravid? Altså det er ikke udflåd meget mere flydende..
sammsammeppepeopeovHåber nogle kan hjælpe mig.. Er i uge 27 og har de sidste mange uger døjet med mine trusser er plask våde dagen lang hvis ikke jeg har med bind.. Er det normalt som gravid? Altså det er ikke udflåd meget mere flydende..
Åh ja.. Min udflåd er blevet utrolig tynd og vandet, så hvis ikke jeg har bind eller trusseindlæg i er de ret våde/klamme indenfor kort tid, og sådan har det i hvert fald været i 4 måneder nu
michelledam skriver: Åhhh jo. Jeg havde glædet mig til ikke at skulle gå med bind pga graviditet. For der fik jeg jo ikke mens. Men jeg blev klogere. Gik stortset med trusseindlæg eller bind i hele 3. Trimester
Åhhh jo. Jeg havde glædet mig til ikke at skulle gå med bind pga graviditet. For der fik jeg jo ikke mens. Men jeg blev klogere. Gik stortset med trusseindlæg eller bind i hele 3. Trimester
Claras mor skriver: Har samme problem og har haft det et par mdr. Er 28+6 nu... Som en anden skriver,- graviditet har mange glæder
Har samme problem og har haft det et par mdr. Er 28+6 nu... Som en anden skriver,- graviditet har mange glæder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128