5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor meget skal et barn på 5 måneder snart 6 have ca hver gang barnet spiser ? 

Barnet vejer ca 7 kilo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Barnet vejer ca 7 kilo 

7000gram/6= 1166 ml sådan ca på hele dagen så deler du det ud på hvor mange flasker han/hun får om dagen det har dog aldrig passet her.. Ida har altid spist mindre

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

7000gram/6= 1166 ml sådan ca på hele dagen så deler du det ud på hvor mange flasker han/hun får om dagen det har dog aldrig passet her.. Ida har altid spist mindre

Mange tak det er ca 150 pr gang det spiser hun ikke 

Anmeld

18. februar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Mange tak det er ca 150 pr gang det spiser hun ikke 

Da Ida skulle spise så meget lå hun og rodede rundt omkring de 800 ml.. Er du nervøs for hun ik får nok mad?

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Da Ida skulle spise så meget lå hun og rodede rundt omkring de 800 ml.. Er du nervøs for hun ik får nok mad?

jeg passer hende i hver dagen fra 8-16 og Hendes mor er bange for hun ikke spiser nok 

Anmeld

19. februar 2013

Nattøs

Anonym skriver:

Barnet vejer ca 7 kilo 

et barn spiser det et barn har brug for. Børn skal ikke spise 150 par gang. hvis barnet kun spiser 100-50 pr gang så er det det barnet har behov for. og ingen siger at et barn skal spise 6 flasker i døgnet. barnet skal have det mad barnet vil have

Så længe barnet i alt får omkring de 1000-1200 ml og mindre, når det også får grød man siger bare 400 mindst. det er så forskelligt hvordan børn spiser antal og mængde. Går jo an på hvor mæt grøden gøre barnet.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

et barn spiser det et barn har brug for. Børn skal ikke spise 150 par gang. hvis barnet kun spiser 100-50 pr gang så er det det barnet har behov for. og ingen siger at et barn skal spise 6 flasker i døgnet. barnet skal have det mad barnet vil have

Så længe barnet i alt får omkring de 1000-1200 ml og mindre, når det også får grød man siger bare 400 mindst. det er så forskelligt hvordan børn spiser antal og mængde. Går jo an på hvor mæt grøden gøre barnet.

Hun spiser næsten ingen grød. 

jeg tror det er fordi hun ammer om aften og i weekende

hun siger barnet virker sulten når hun ammer som om hun ikke spiser nok når jeg passer hende men hun vil jo ikke spise mere max 120 ca men mest de 60-80 ml ca to flasker kl 9-10 og 14-15 ca også grød kl 11-12 ca

Anmeld

20. februar 2013

Nattøs

Anonym skriver:

Hun spiser næsten ingen grød. 

jeg tror det er fordi hun ammer om aften og i weekende

hun siger barnet virker sulten når hun ammer som om hun ikke spiser nok når jeg passer hende men hun vil jo ikke spise mere max 120 ca men mest de 60-80 ml ca to flasker kl 9-10 og 14-15 ca også grød kl 11-12 ca

børn spiser altid mere om aften, de tanker op til natten og hun kan ikke vide hvor meget barnet spiser når hun ammer.

Du gøre det rigtige. du kan ikke tvinge mad i barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.