Et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

Carina Rasmussen

Hej alle sammen

jeg vil gerne høre jeres mening om et lille problem jeg har.

Jeg har en dejlige dreng på 8 år og er i gang som studerende pædago er færdig om 3 1/2 år der er min søn næsten 12 er det forsendt eller synd at få et barn mere når den første har den alder som han har??? kan jeg udføre min drøm om barn nr 2 eller skal jeg droppe den:: hvad syntes i vil gerne høre hvad i mener

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Moar2011

Carina Rasmussen skriver:

Hej alle sammen

Jeg har en dejlige dreng på 8 år og er i gang som studerende pædago er færdig om 3 1/2 år der er min søn næsten 12 er det forsendt eller synd at få et barn mere når den første har den alder som han har??? kan jeg udføre min drøm om barn nr 2 eller skal jeg droppe den:: hvad syntes i vil gerne høre hvad i mener

knus

jeg er 24 og har en lillebror på 13 ..

det er ikke meget forhold vi har, hvis man kan sige det sådan ..
jeg er af den mening at det skyldes aldersforskellen ..

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

Hej alle sammen

knus

Jeg ved ikk om det er synd men aldersforskellen ka måske ha indflydelse på deres forhold til hinanden. Min mand er den yngste og er 26 og har en søster på 40.

selv ville jeg ikk ha så stor forskel på mine børn. Men det er jo dit valg 

Anmeld

18. februar 2013

mrhl

Ville nok ikke bruge ordet synd
Jeg har en lillebror på 14, og jeg er 20.
Det er selvfølgelig ikke lige så stor aldersforskel som der ville være på dine. Jeg har altid været pavestolt over at være storesøster, og elsket min lillebror over alt på jorden. Vi har ikke set hinanden så ofte mens jeg var barn, da det er en halvbror på min fars side, så derfor boede vi ikke sammen. 
Da jeg var de der 13-14 år kunne jeg måske godt have tænkt mig han var lidt ældre, men nu gør det mig intet. Selvfølgelig er det nogle andre ting man laver sammen end hvis han havde været 18, men elsker at følge med i hans teenager tanker i øjeblikket :p
Og tror og håber, han også sætter pris på at have en søster der er dét ældre

Jeg forstår godt dine tanker omkring det. Jeg ville nok også tænkte en ekstra gang hvis det var mig der stod med lysten til endnu et barn....
Men synd, nej. Det synes jeg bestemt ikke

Edit: 
Vil lige fortælle at jeg har en veninde som fik en lille bror da hun var 20. Det synes jeg heller ikke som sådan er synd, men nogetsomhelst forhold har de i hvert fald ikke!

Men så gammel er din søn jo slet ikke til den tid, så tror sagtens det ville kunne fungere

Anmeld

18. februar 2013

Loa

Min mand og hans lillebror har 11 år imellem dem.
Selvfølgelig har der været punkter hvor de er forskellige steder i livet, men tror mindst lige så meget at det har noget med hvordan børnene er og hvordan de bliver opdraget.
De har nemlig også haft utrolig meget glæde af hinanden både som små og nu hvor de er voksne....

Anmeld

18. februar 2013

AMM00

Hej alle sammen

knus

Jeg vil synes at det er synd hvis ikke du får en baby til pga din søns alder. Mht hvordan deres forhold vil være med den aldersforskel så kommer det an på hvordan de vil bygge deres forhold på det tidspunkt. Hvis du ønsker et barn til synes jeg du skal gøre det.

Anmeld

18. februar 2013

Skruuk

Min ældste søster er 25 og min yngste er 12, og der har absolut aldrig været problemer. Tværtimod, min ældste søster synes det var så hyggeligt :-)

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Det er på ingen måde synd for hverken din søn eller det kommende barn!

Din søn er så stor, at han forstår alt hvad der foregår og hvorfor han måske kunne blive "tilsidesat" lidt fordi baby kræver meget af mors tid

Jeg har hørt flere sige, at man ikke fortryder de børn man får, kun de børn man ikke får! Og hvis familien og økonomien kan klare det, så skal l da bare gøre det

Anmeld

18. februar 2013

Lene Unik

Har du overvejet at få nr. 2 mens du læser? Så skal du ikke starte ud med at søge job og vide at du snart skal på barsel.

Jeg fik mine de to ældste mens jeg læste, og det var jeg rigtig glad for.

Anmeld

18. februar 2013

Tvillingemor80

Jeg er 22 og har en lille søster på 4 .. Jeg elsker hende og vi har et skønt forhold.. Jeg henter hende fra BH engang imellem og kan være sammen med hende på en anden måde en med min søster på 19 .. så vil bestemt ikke sige det er synd, det er bare en anden slags forhold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.