søger lidt hjælp ang. uddannelses start!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

Stumpe27

har lige snakket Med en studie vejleder omkring en uddannelse og hun ringede lige til lærerne på skolen for at høre om der var plads og det var der så kunne starte der. hun ville dog lige sende nogen papirer til mig jeg skulle udfylde og sende retur så de har lidt oplysninger på mig men når man har fået af vide man godt kan starte her den 11 marts er det så for tidligt at begynde at søge SU nu her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Stumpe27

Stumpe27 skriver:

har lige snakket Med en studie vejleder omkring en uddannelse og hun ringede lige til lærerne på skolen for at høre om der var plads og det var der så kunne starte der. hun ville dog lige sende nogen papirer til mig jeg skulle udfylde og sende retur så de har lidt oplysninger på mig men når man har fået af vide man godt kan starte her den 11 marts er det så for tidligt at begynde at søge SU nu her?

op

Anmeld

18. februar 2013

Stumpe27

er der slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

18. februar 2013

Zelinasmor

Stumpe27 skriver:

Du kan søge SU en måned før start. 

Anmeld

18. februar 2013

Stumpe27

xoxotasha skriver:

Du kan søge SU en måned før start. 

okay tak. har lige været inde og søge skal starte den 11 marts så det passer nok fint at jeg har været inde og søge nu her

Anmeld

18. februar 2013

Zelinasmor

Stumpe27 skriver:

okay tak. har lige været inde og søge skal starte den 11 marts så det passer nok fint at jeg har været inde og søge nu her

Ja det er helt fint. Du får SU 1 marts hvis du starter D.11 

Anmeld

18. februar 2013

Stumpe27

xoxotasha skriver:

Ja det er helt fint. Du får SU 1 marts hvis du starter D.11 

er du sikker på det? på SU.DK stod der at der var en behandlings tid på 2-4 uger så gik først ud fra at jeg fik SU fra 1 april

Anmeld

18. februar 2013

Zelinasmor

Stumpe27 skriver:

er du sikker på det? på SU.DK stod der at der var en behandlings tid på 2-4 uger så gik først ud fra at jeg fik SU fra 1 april

Hvis ikke du når til D.1 får du dem ugen efter. De udbetaler en gang om ugen. 

Anmeld

18. februar 2013

Stumpe27

xoxotasha skriver:

Hvis ikke du når til D.1 får du dem ugen efter. De udbetaler en gang om ugen. 

okay cool tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.