slimet udflåd (klamt emne!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er sgu jordens største testmonster jeg har testet 3+0 negativ med meget svagt positiv efter tid. Og igen nu 3+3 negativ. Jeg har mensmurren konstant og har haft det de sidste 4 dage, jeg er sindsygt træt, svimmel og en smugle kvalme. Nu her før da jeg gik på toilet, var sikker på at mens var kommet men nej det var en kænpe klat klar slim ?! Hvad skal det nu betyde ? Er der nogen der har prøvet det og vat i gravide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Er også konstant oppustet

Anmeld

18. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg er sgu jordens største testmonster jeg har testet 3+0 negativ med meget svagt positiv efter tid. Og igen nu 3+3 negativ. Jeg har mensmurren konstant og har haft det de sidste 4 dage, jeg er sindsygt træt, svimmel og en smugle kvalme. Nu her før da jeg gik på toilet, var sikker på at mens var kommet men nej det var en kænpe klat klar slim ?! Hvad skal det nu betyde ? Er der nogen der har prøvet det og vat i gravide ?

Klart slim? Jeg tænker jo straks ægløsning. Hvor lang er din cyklus? Ved du at du har haft ægløsning?

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Klart slim? Jeg tænker jo straks ægløsning. Hvor lang er din cyklus? Ved du at du har haft ægløsning?

Min cyklus har været meget stabil det sidste halve år, den er 28 dage lang +- 1-2 dage. Jeg forventer mens på fredag, så det ville være mærkeligt at det var ÆL når mens er så tæt på og min cyklus har været så stabil

Anmeld

18. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Min cyklus har været meget stabil det sidste halve år, den er 28 dage lang +- 1-2 dage. Jeg forventer mens på fredag, så det ville være mærkeligt at det var ÆL når mens er så tæt på og min cyklus har været så stabil

Men det kan jo godt forekomme at ægløsning ligger så tæt på mens. 

Det er et faktum, at ægløsningen kan forekomme på den 10. såvel som den 20. dag (og på alle dage her i mellem) i cyklussen. I disse tilfælde er tale om en “normal” ægløsning. Hvis kvinden har uregelmæssig menstruation, kan ægløsningen endda falde tidligere eller senere end 10. og 20. dag.

Det er derfor ganske enkelt helt forkert at tro, at ægløsningen altid skulle falde på den 14. dag i menstruationscyklussen.

http://www.sundhedslex.dk/hvornaar-kan-man-blive-gravid.htm 

Så hvis du ikke har testet med ægløsningstest, så du ved, hvornår du har haft ægløsning, ville jeg skyde på at det er det du har nu. Men jeg gætter jo bare udfra hvad du fortæller  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.