Maven med lillepigen 26+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

Neki

Så er jeg allerede i 27.uge...det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af. Nyder at mærke hendes mange spark og moslen rundt hver dag - og er begyndt at glæde mig rigtig meget til at møde hende til maj Nu tør vi endelig at tro på det er vores tur

Maven er vokset eksplosivt de sidste uger, så man er ikke længere i tvivl om at jeg er gravid og ikke bare kagetyk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Mor010711

Super flot mave  Den sidder rigtig flot

Anmeld

18. februar 2013

Neki

Mor010711 skriver:

Super flot mave  Den sidder rigtig flot

Tusind tak skal du have

Anmeld

19. februar 2013

Miss Church

Neki skriver:

Så er jeg allerede i 27.uge...det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af. Nyder at mærke hendes mange spark og moslen rundt hver dag - og er begyndt at glæde mig rigtig meget til at møde hende til maj Nu tør vi endelig at tro på det er vores tur

Maven er vokset eksplosivt de sidste uger, så man er ikke længere i tvivl om at jeg er gravid og ikke bare kagetyk

Hvor er du fin! Nej der er hvert fald ingen tvivl om hvad der er derinde  

Kan godt forstå at du glæder dig til at møde hende 

Anmeld

19. februar 2013

Muhmi

Neki skriver:

Fiiin babybule! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.