hej jeg skriver ano da der er familie herinde .
Har en datter på 2 år, og hun har siden december bidt rigtig meget, hver dag nede i vuggestuen, og nu er hun også begyndt på mig og når vi er sammen med familie der har børn og venner der har børn.
det er virkelig fustrerende, og gør mig utrolig ked af det , at hver dag når jeg henter hende at jeg får afvide at min datter har været en møgunge.
kan også mærke med familien at hun efterhånden bliver set lidt sort på , at fx hvis ungerne leger sammen og der er en der græder så er det selvfølgelig min datters skyld, det er helt umuligt at det kunne være en af de andre børn , ( hvilke der nu har været flere situtationer hvor det ikke har været hende der har gjort noget galt)
Det gør ondt i mit moderhjerte, og kan se hun bliver skubbet ud af gruppen/legen.
føler jeg gør hvad jeg kan for at hun ikke skal gøre det , tager altid fat i hende når hun har bidt , siger puha det må man ikke, kan du se ... græder, av ... det vil mor ikke have osv .
men kan mærke meget af det har med at gøre at hun ikke kan finde ud af at sige fra og sige stop..
søger gode råd

er virkelig træt af denne konflikt hver eneste dag
Anmeld