Jeg vil købe en slynge eller vikle men hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.096 visninger
5 svar
4 synes godt om
18. februar 2013

christina92

Hej tøser

lille tiger er nu knap 5 måneder, og jeg er ikke gode venner med vores bæresele. Den sidder ikke godt på mig, den klemmer på mine nakke muskler og hviler på ingen måde andre steder på kroppen. Der udover synes jeg hun sidder rigtig dårligt i den hvis hun skal kigge frem af.

DERFOR, har jeg valgt jeg vil købe en vikle eller slynge. Vil gerne have hjælp til at vælge den rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

tarkoflen

Uhh jeg følger lige med her, for jeg vil også gerne finde ud af, hvad der er godt

Jeg har overvejet disse:

http://slynger.dk/product.asp?product=519

http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1001

Men aner ikke noget om dem, og synes ikke jeg har kunne finde nogle butikker hvor man kan prøve dem

Hvilken en har du nu?

Anmeld

18. februar 2013

roenlund

Jeg ville hvis det var mig ville jeg melde mig ind på hjemmesiden slyngebarn, der er damer man kan mødes med og få lov at prøve forskelligt før man køber. 

Jeg havde en strækvikle da han var lille og har nu en mei tai som jeg først bar ham på maven med og nu på rykken.

Jeg mener så ikke at børn skal bæres så de kigger frem, og det er de færeste slynger der er lavet til det.

Mia 

Anmeld

18. februar 2013

Jibbe

roenlund skriver:

Jeg ville hvis det var mig ville jeg melde mig ind på hjemmesiden slyngebarn, der er damer man kan mødes med og få lov at prøve forskelligt før man køber. 

Jeg havde en strækvikle da han var lille og har nu en mei tai som jeg først bar ham på maven med og nu på rykken.

Jeg mener så ikke at børn skal bæres så de kigger frem, og det er de færeste slynger der er lavet til det.

Mia 

Enig med Mia og der er masser af skønne damer der er klar til at hjælpe på slyngebarn.dk

Anmeld

18. februar 2013

christina92

roenlund skriver:

Mia 

Det vil jeg gøre

Og så vil jeg lade være med at bære hende så hun kigger frem

Anmeld

18. februar 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Hej tøser

lille tiger er nu knap 5 måneder, og jeg er ikke gode venner med vores bæresele. Den sidder ikke godt på mig, den klemmer på mine nakke muskler og hviler på ingen måde andre steder på kroppen. Der udover synes jeg hun sidder rigtig dårligt i den hvis hun skal kigge frem af.

DERFOR, har jeg valgt jeg vil købe en vikle eller slynge. Vil gerne have hjælp til at vælge den rigtige

Søde Christina - du bevæger dig ind i det mest fantastiske univers

Jeg har båret Mathias i strækvikle fra han var 1 måned. Og er nu gået over til en fastvikle - da han nu vejer over 7 kg.

Strækviklen går fra nyfødt til 10 kg. (8 kg.), fastviklen er fra nyfødt til 20 kg. ca.

Jeg har lige anskaffet mig denne her: http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1573 

Og for pokker hvor er den bare lækker at have på

Fastviklen er dog lidt mere besværlig at binde end strækviklen

Udover det, så skal vi have en ergobaby/Manduca/Bondolino sele (Ergonomisk korrekt bæresele), en ringslynge (Er god når de begynder at kravle og vil op og ned hele tiden) og en vikletai (En mei tai med vikle stropper). 

Jeg bærer bassen overalt - vi har ikke brugt barnevognen den sidste måned Så jeg har et fleececover udover ham og har lige bestilt denne bærejakke: http://www.mamaja.cz/noseni-deti/bunda-mam-coat-3v1 

Skriv endelig hvis du vil vide mere  
Der er forresten en fastvikle magen til den jeg har, til salg på slyngebarn til 600 kr. pp  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.