Åhhh hvor finder jeg sådan en dragt??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
7 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

christina92

Åhh piger vil i ikke lige hjælpe?

Jeg leder desperat efter en natdragt i str. 68 med fødder i uld!  Lille tiger har en nu men den bliver snart for lille, men kan simpelthen ikke finde en med fødder i str. 68

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

MKuhr

christina92 skriver:

Jeg leder desperat efter en natdragt i str. 68 med fødder i uld!  Lille tiger har en nu men den bliver snart for lille, men kan simpelthen ikke finde en med fødder i str. 68

På forhånd tak

Tror JOHA har

Anmeld

18. februar 2013

christina92

MKuhr skriver:

Tror JOHA har

Kan ikke finde nogen med fødder fra JOHA

Anmeld

18. februar 2013

Lene Unik

Er i tvivl om JOHA har med fødder, men ellers mener jeg at Engel har natdragter i uld med fødder.

Anmeld

18. februar 2013

Asta&Alfred

christina92 skriver:

På forhånd tak

Hejsa

JOHA laver en model med 2in1 foot, hvor man kan "trække en fod frem" eller bruge den som en almindelig heldrgat uden fod. Det er lidt svært at forklare:-)  Dragten kan fås i flere forskellige kvaliter både uld og bomuld og med forskellige mønstre.

Du kan se modellen her;

http://astaogalfred.dk/shop/joha-heldragt-994p.html

Det er godt nok i bomuld, men så kan du se systemet:-)

Anmeld

18. februar 2013

morethanperfect

christina92 skriver:

På forhånd tak

http://www.filiokus.dk/product.asp?product=550

Anmeld

18. februar 2013

Isabella_mor

der ligger en helsebutik i Silkeborg der sælger sådan en dragt i uld med fødder... (nu ved jeg ikke lige hvor du bor.) Heksekosten hedder butikken.

www.heksekosten.dk

det er dog ikke med ærmer, men der kan du jo give dit barn en uldbody på indenunder.. 

Anmeld

18. februar 2013

Team Putte

christina92 skriver:

På forhånd tak

Prøv at søg efter JOHA med tryllefod Har lige selv købt til lillefisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.