Panik ! Kage ønskes i Vestsjælland D.27 februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

smokin

Hej kagekoner 

Jeg havde bestilt en kage ved en kvinde i Hvidovre der desværre igår valgte at springe fra så nu søger jeg med lys og lygte en der kan lave en lille kage til mig. 

Kagen skal ikke være særlig stor 8-10 pers med lyse bunde hindbærcreme og limecreme. Der skal være hafferlaf på! Og jeg har et billede af det. På siden skal der stå "vi ses venner". 

Jeg får stress indeni da jeg skal føde IMORGEN  Så håber virkelig der er en der kan hjælpe en kvinde i nød. 

Pris: 3-400 kr. 

Kagen er i øvrigt til min datters afsked i dagplejen. Hvis muligt vil jeg gerne have små navne på kagen da de kun er 7 børn i dagplejen 

please help! 

Mange hilsner 

Zette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

mth1987

Zette skriver:

Hej kagekoner 

Jeg havde bestilt en kage ved en kvinde i Hvidovre der desværre igår valgte at springe fra så nu søger jeg med lys og lygte en der kan lave en lille kage til mig. 

Kagen skal ikke være særlig stor 8-10 pers med lyse bunde hindbærcreme og limecreme. Der skal være hafferlaf på! Og jeg har et billede af det. På siden skal der stå "vi ses venner". 

Jeg får stress indeni da jeg skal føde IMORGEN  Så håber virkelig der er en der kan hjælpe en kvinde i nød. 

Kagen er i øvrigt til min datters afsked i dagplejen. Hvis muligt vil jeg gerne have små navne på kagen da de kun er 7 børn i dagplejen 

please help! 

Mange hilsner 

Zette

Skriv pb så kigger vi på det

Anmeld

18. februar 2013

smokin

mth1987 skriver:

Skriv pb så kigger vi på det

Hej og tak for hurtigt svar. Har du en blog med kager? Så jeg kan snuse lidt rundt og se dine kager. 

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

Zette skriver:

Hej og tak for hurtigt svar. Har du en blog med kager? Så jeg kan snuse lidt rundt og se dine kager. 

Ja det har jeg. Ser lige om jeg linke den fra mobilen

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

Zette skriver:

http://mit-kageunivers.blogspot.dk/?m=1

Anmeld

18. februar 2013

mth1987

Det er ikke alle kagerne der ligger derinde

Anmeld

18. februar 2013

Team Putte

Zette skriver:

Hej kagekoner 

please help! 

Mange hilsner 

Zette

Kan oz evt. hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.