tvillinger til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.944 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Milka

årh fuck, lilja og luca har bare været så pirrelige og skrigende hele ugen, jeg kan snart ikke klare det mere! vores fine skemaer er helt væk, de er sultne i tide og utide og vågner flere gange om natten nu og skal ha mad. prøver jo at give dem mad med ske også men de får jo ikke en skid nu mens de er ved at lære det. kan snart ikke holde det ud mere! er ved at DØ! er meget, meget tæt på at ryge en cigaret lige nu. argh!

nogengange når de skriger om dagen er der slet ikke noget i vejen fordi de er totalt trøstelige. jeg kan ikke fjerne mig en meter fra dem før de begynder at græde og når jeg så sætter mig hos dem ligger de bare og smiler.

så er det også bare fedt at blive overgylpet i nyvasket hår to gange på en uge, jeg lærer bare aldrig at sætte det op før jeg har noget med bøtter at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Klitgaard

Det er bare så hårdt,med sådan nogle dage,føler virkelig med dig.min søn Oskar skreg mere el mindre konstant fra han var 2 uger og til han blev til 8 uger , og jeg var ved at blive sindsyg,når min mand kom hjem fra job,kom han hjem til en meget sur kone der hverken sagde hej el har du haft en god dag ,men istedet sagde her nu tar du ham.

Anmeld

19. juni 2009

Skouboe

Jeg kan kun trøste og sige at det går over )

Det er sandsynligvis 15-19 ugers tigerspringet du er midt i - Jeg havde også Freja til salg flere gange dagligt i den periode...

Stort kram og lidt ekstra energi herfra.

Jeg tænker om du kan fylde mere på dem i løbet af eftermiddagen og aftnen, så du kan komme ned på en enkelt opvågning om natten.

I deres alder fik Freja 240 ml MME kl. 16.45, 19.15 og kl. 23 ca., og det hjalp lidt. Så vågnede hun først kl 3.15 HVER eneste nat - og ville hellere lege end sove. Det eneste der virkede var at tage hende ind i vores seng. Det hjalp lidt at hun så mig sove... og dagene? Prøv at holde fast i skemaerne så godt som du kan - selvom bøtterne er på tværs.

Anmeld

19. juni 2009

Milka

Skouboe skriver:

Jeg kan kun trøste og sige at det går over )

Det er sandsynligvis 15-19 ugers tigerspringet du er midt i - Jeg havde også Freja til salg flere gange dagligt i den periode...

Stort kram og lidt ekstra energi herfra.

Jeg tænker om du kan fylde mere på dem i løbet af eftermiddagen og aftnen, så du kan komme ned på en enkelt opvågning om natten.

I deres alder fik Freja 240 ml MME kl. 16.45, 19.15 og kl. 23 ca., og det hjalp lidt. Så vågnede hun først kl 3.15 HVER eneste nat - og ville hellere lege end sove. Det eneste der virkede var at tage hende ind i vores seng. Det hjalp lidt at hun så mig sove... og dagene? Prøv at holde fast i skemaerne så godt som du kan - selvom bøtterne er på tværs.

luca er også begyndt at vågne om natten fordi hun vil lege. jeg ville blive meget ked af det hvis dette permanent går ud over de fine soverytmer vi har etableret. fx har jeg lige puttet dem og de ligger og halvklynker derinde begge to. det gør de aldrig! der er tydeligvis noget i vejen, nogle forandringer i gang, de laver nye lyde hver dag, kan nye ting (ruller om på siden) og for første gang tror jeg at jeg har oplevet at de er blevet frustreret. 

men varer det i fire uger? åh gud!

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

åh, hvor er det synd for dig!!! xxx har skam også være til salg flere gange, og jeg har også tænkt at det her overlever jeg ikke... og det eneste jeg kan sige er også at det går heldigvis over... kan ikke huske at xxxs tigerspring nogensinde har taget flere uger, mener det er blevet bedre i løbet af en uge til halvanden, men ved godt det også virker som uendeligt langt tid når man har et par skrigeunger...
Du får i hvert fald lige et trøste-knus herfra!

Anmeld

19. juni 2009

Skouboe

Det er heldigvis ikke alle dage du har Hyde babyer.. Nogle dage leger de Jekyll

De ca. 4 uger er sakset fra "vidunderlige uger" - den opdaterede version af 60 vidunderlige uger

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Vil du bytte med én syg og lettere hysterisk knap 2-årig

Anmeld

19. juni 2009

Klumpe-dumpe

Jeg tænker også først TIGERSPRING  Den tiger er bare så dum!!!!

Det med de ikke kan blive mætte, jeg ved at man i NAN kan få 1, 2 og 3 jo højere tal jo bedre mættende siger min sp.Ved ikke om det måske er værd at prøve...

Ps. tror selv der er en baby-tiger her.... og nu var den stykke tiger ellers lige forsvundet (12 uger)

Anmeld

20. juni 2009

lion

Jeg er rigtig glad for jeg er mere til løver, for de tigre er ikke altid lige søde.
Men jo nok et tigerspring. Det behøver ikk vare 4 uger det kan godt vare alt fra 1 dag til 4 uger.

Cassandra havde det også. Men jeg synes ikk hun er så slem med tigerspring nu. hun bliver 46 uger i morgen

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Milka skriver:

luca er også begyndt at vågne om natten fordi hun vil lege. jeg ville blive meget ked af det hvis dette permanent går ud over de fine soverytmer vi har etableret. fx har jeg lige puttet dem og de ligger og halvklynker derinde begge to. det gør de aldrig! der er tydeligvis noget i vejen, nogle forandringer i gang, de laver nye lyde hver dag, kan nye ting (ruller om på siden) og for første gang tror jeg at jeg har oplevet at de er blevet frustreret. 

men varer det i fire uger? åh gud!

Hvis Emil har vågnet og vil lege, så bliver vi liggende i vores seng, rejser os ikke efter det, for så bliver det en vane.

Håber snart du får styr på dem igen, måske der skal en anden rytme ind i jeres hjem.

Siger en mor der HELDIGVIS ik har ku mærke de tiger spring så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.