MANGE stik i livmoder og skeden, normalt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.641 visninger
8 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Viventerjer

Hej alle

Nogle der ved om det normalt med masser af jag stik i skeden, og samme sted i livmoderen.. Bliver lidt bekymret fordi det begyndte igår og taget til idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

FrkRaarup

Viventerdig skriver:

Hej alle

Nogle der ved om det normalt med masser af jag stik i skeden, og samme sted i livmoderen.. Bliver lidt bekymret fordi det begyndte igår og taget til idag

Jeg har også stik/nip i skeden.

Aner ikke om det er normalt, desværre.

Hvor langt er du ?

Anmeld

17. februar 2013

Viventerjer

FrkRaarup skriver:

Jeg har også stik/nip i skeden.

Aner ikke om det er normalt, desværre.

Hvor langt er du ?

6+0

Jeg er også mere "bekymret" for det stik der kommer samme sted i livmoderen.. Har du oplevet det??

Anmeld

17. februar 2013

AnthonsMor

Det kan sagtens "bare" være ligamentsmerter De er forskellige fra person til person, nogle beskriver dem som mens smerter/lidt ekstra murren i underlivet, men da jeg havde ligamentsmerter var det altså som stik i underlivet

Anmeld

17. februar 2013

FrkRaarup

Viventerdig skriver:

6+0

Jeg er også mere "bekymret" for det stik der kommer samme sted i livmoderen.. Har du oplevet det??

Nej, kender jeg desværre ikke lige.

Okay, jeg er lige starks 37 uger henne.

Håber der er nogle andre der kan hjælpe dig.

Anmeld

17. februar 2013

Viventerjer

Martsbaby skriver:

Det kan sagtens "bare" være ligamentsmerter De er forskellige fra person til person, nogle beskriver dem som mens smerter/lidt ekstra murren i underlivet, men da jeg havde ligamentsmerter var det altså som stik i underlivet

Hej tak for dit svar.. Der slet ikke tvivl om det også er ligamentsmerter .. Jeg har også i lysken, og mens lign smerter.. Men undre mig over det stikker samme sted sådan skråt i livmoderen :/

Anmeld

17. februar 2013

AnthonsMor

Viventerdig skriver:

Hej tak for dit svar.. Der slet ikke tvivl om det også er ligamentsmerter .. Jeg har også i lysken, og mens lign smerter.. Men undre mig over det stikker samme sted sådan skråt i livmoderen :/

Det er som sagt forskelligt fra person til person hvordan ligamentsmerter føles, så det er garanteret bare sådan din krop reagerer

Anmeld

17. februar 2013

Viventerjer

Martsbaby skriver:

Det er som sagt forskelligt fra person til person hvordan ligamentsmerter føles, så det er garanteret bare sådan din krop reagerer

Jeg håber alt er vel tak for svaret

Anmeld

18. februar 2013

MissMona

Viventerdig skriver:

Hej alle

Sådan havde jeg det omkring uge 6 og endda før. Det kommer og går, jeg kan stadig få det nogle gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.