Hvor meget ska man være i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Før lægen sender en til tidlig scanning?

Jeg aner ikke hvornår min sidste mens var, v har prøvet længe at blive gravide, men med et korpus der pletbløder hele tiden er det ikke nemt, jeg har selvfølgelig ikke skrevet dagen ned, hvor pletblødnngerne stoppede helt,

Tror jeg er i uge 4-5-6 stykker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Før lægen sender en til tidlig scanning?

Jeg aner ikke hvornår min sidste mens var, v har prøvet længe at blive gravide, men med et korpus der pletbløder hele tiden er det ikke nemt, jeg har selvfølgelig ikke skrevet dagen ned, hvor pletblødnngerne stoppede helt,

Tror jeg er i uge 4-5-6 stykker

An på lægen jeg sage jeg ikk ku huske sidste mens og kom så til scanning

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

mortilelias:-) skriver:

An på lægen jeg sage jeg ikk ku huske sidste mens og kom så til scanning

Har også været til tidlig scanning med de to sidste, man kan ikke huske hvor meget i tvivl jeg var, men tænker at jeg jo bare siger som det er, at jeg ikke kan huske sidste "rigtige" mens

Anmeld

17. februar 2013

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg blev sendt til scanning fordi jeg kunne være mellem 4+ og 7+, så af hensyn til nakkefoldsscanningen skulle de vide hvor langt jeg var henne
Men hvis du er meget i tvivl så sig til din læge at du gerne vil have en terminsscanning

Anmeld

17. februar 2013

Aabye

jeg kom til termins scanning da jeg var nervøs for om jeg var længere henne end beregnet.. i min første graviditet blev jeg rykket 3 uger FREM ved nf scanningen.. så jeg var pludselig 15+4 i stedet for 12+4..

så derfor sagde jeg til lægen at jeg med den første blev rykket 3 uger frem fordi jeg jo så havde blødt.. og det var grund nok for hende til at sende mig til scanning..

Anmeld

17. februar 2013

Lullaby

Jeg fik ikke nogen scanning. Og det endte med at jeg røg 3 uger tilbage til nf. Men havde godt en mistanke da jeg først testede positivt 3 uger efter forventet mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.