for satan da :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

DKTiha

aften de damer ...

er altså lige nødt til at skrive nu, for nu bliver jeg lettere irriteret og nervøs.

Jeg bor i et hus, og har trappe til øverste etage hvor vi har stue og gæste rum .. Men hvergang jeg går op og ned spænder hele underlivet og det gør underligt i lænden.. det er vel bare plukveer..

Men når jeg så skal fx til Merko som ligger ca 1 km væk, så når jeg går gør det virkelig ondt i underlivet ? altså så ondt at jeg kunne skrige..

Mærker lillepigen fint, og hun banker gladeligt både ribben og blære (følelses ihvertfald sådan)..

Nogen som evt har en ide til hvad det er ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

simone_jacobsen

DKTiha skriver:

skuskulskulkskulkeaften de damer ...

er altså lige nødt til at skrive nu, for nu bliver jeg lettere irriteret og nervøs.

Jeg bor i et hus, og har trappe til øverste etage hvor vi har stue og gæste rum .. Men hvergang jeg går op og ned spænder hele underlivet og det gør underligt i lænden.. det er vel bare plukveer..

Men når jeg så skal fx til Merko som ligger ca 1 km væk, så når jeg går gør det virkelig ondt i underlivet ? altså så ondt at jeg kunne skrige..

Mærker lillepigen fint, og hun banker gladeligt både ribben og blære (følelses ihvertfald sådan)..

Hvis jeg bare skulle gå i den lokale brugs, ca 100 m. væk, gjorde det vildt ondt i hele underlivet og den nederste del af maven. Det spændte og jeg kunne helt miste pusten af det og måtte stoppe adskillige af gange!
Det er plukveer og kroppen der arbejde.

Anmeld

17. februar 2013

DKTiha

simone_jacobsen skriver:

Hvis jeg bare skulle gå i den lokale brugs, ca 100 m. væk, gjorde det vildt ondt i hele underlivet og den nederste del af maven. Det spændte og jeg kunne helt miste pusten af det og måtte stoppe adskillige af gange!
Det er plukveer og kroppen der arbejde.

Okay meget rart lige at vide tusind tak

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Ved mig var det bækkenløsning

Anmeld

17. februar 2013

DKTiha

Maja84 skriver:

Ved mig var det bækkenløsning

det kan selvfølgelig os godt være det er det, for har meget svært ved at gøre ting i længere tid.... og har mega ondt i lænd og benet foran...

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

DKTiha skriver:

det kan selvfølgelig os godt være det er det, for har meget svært ved at gøre ting i længere tid.... og har mega ondt i lænd og benet foran...

Jeg vil nok anbefale at snakke med lægen pm henvisning til fys, du kan bla teste om din mave bliver hård, så er det en plukve og det føltes også lidt anderledes

Anmeld

17. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg havde også smerter i underlivet samt lænden når jeg gik og gik på trapper, jeg fik konstateret bækkenløsning.

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

DKTiha skriver:

aften de damer ...

Jeg synes du skal tage og snakke med din læge, bare for en sikkerheds skyld, jeg synes nemlig det lyder som bækkenløsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.