pcoramt skriver:
jubii vi skal være forældre til tvillinger
vi er bare super glade
men men så kommer tankerne om økonomien jo også. så har brug for alle de råd og alt de viden I har
lige lidt bagrundsviden (økonomisk)
manden: 300.000 kr pr år før skat.
Mig: SU + alm. su-lån
vi bor i en 3 vær. lejlighed (rækkehus) til 5800 + forbrug og regner med at få brug for noget størrer. vi har to katte (indendørs)
på forhånd tak
kender godt den der følelse alt for godt..
dog er jeg dog "lidt" heldig at jeg har de fleste babyting da jeg har 2 små dejlige fyre i forevejen, så der har jeg jo faktisk det meste fra 
men vi har gjorde det da vi fandt ud af der var tvillinger at vi satte os ned, og lavede et helt nyt budget med fremtide udgifter, altså dem vi vidste der ville komme.
vi er pt. 2 voksne og 2 børn på 3 og 5 år, og lige nu der bruger vi ca 4500 kr på mad i måneden, men er jo meget indviduelt, kommer an på om man er en af dem der bare ikke gider have rester i 3 dage, eller dem der ikke lige gider smide i fyseren og bare smider ud istedet for, vi gør det at vi laver store potioner og smider i fryseren, og kan man spare rigtigmeget på 
men sæt jer ned og lav et års budget, det er den bedste mulighed i har for at få det hele til at løbe rundt 
Anmeld