Cykelstol - hvor gammel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. februar 2013

AnnaK89

Hvor gammel er børnene når de må sidde i en cykelstol?
Carolina er 7 mdr, og det ville bare være nemmere at cykle med hende i dp. Hvornår må hun sidde i sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

TNBC

AnnaKJ skriver:

Carolina er 7 mdr, og det ville bare være nemmere at cykle med hende i dp. Hvornår må hun sidde i sådan en?

9-10måneder. Ellers er det vist ikke godt for deres ryg. De skal sidde stabilt når de sidder på gulvet.

Anmeld

17. februar 2013

AnnaK89

Yurie skriver:

9-10måneder. Ellers er det vist ikke godt for deres ryg. De skal sidde stabilt når de sidder på gulvet.

Okay. Carolina sidder helt stabilt på gulvet med meget rank ryg.

Anmeld

17. februar 2013

TNBC

AnnaKJ skriver:

Okay. Carolina sidder helt stabilt på gulvet med meget rank ryg.

Sygeplejersker og sp siger 9-10måneder. Men prøv at snak med din sp, for at være helt sikker. Hun skal jo også sidde helt fast i stolen.

Anmeld

17. februar 2013

AnnaK89

Yurie skriver:

Sygeplejersker og sp siger 9-10måneder. Men prøv at snak med din sp, for at være helt sikker. Hun skal jo også sidde helt fast i stolen.

Ja præcis. Må nok hellere lige få fat i vores sp.

Anmeld

17. februar 2013

LilleMie

AnnaKJ skriver:

Mener vores datter var 8-9 måneder, da vi begyndte at cykle med hende. Tror det vigtigste er, at de kan sidde stabilt selv og at de kan være ordentlig spændt fast. Jeg synes det bedste er at føle mig frem (børn er forskellige og anbefalinger skal jo være laveste fællesnævner, så alle kan være med - tænker jeg ). Vores datter var klar og der har aldrig været problemer! Hvis din datter sidder stabilt og har en størrelse, så hun kan sidde sikkert fastspændt i stolen, så kan jeg ikke se et problem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.