Mærker i nogen ændring i søvnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Tøs85

Oskar-Emil sover RIGTIG meget nu i forhold til tidligere.. Han sover 6-8 timer igennem om natten og er så vågen en time eller to om formiddagen og så sover han igen ca. 4 timer.. Så er han som regel vågen hele aftenen indtil kl 23. Synes det er helt vildt! Før sov han kun maks 1 time hele dagen og vågnede hver 2. -3. Time om natten.. Han spiser også en del mindre fordi han falder i søvn inden han er færdig.. Det har været sådan i en uge nu.. Han er 8 uger..
Har i oplevet nogen ændring på den måde..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Oskar-Emil sover RIGTIG meget nu i forhold til tidligere.. Han sover 6-8 timer igennem om natten og er så vågen en time eller to om formiddagen og så sover han igen ca. 4 timer.. Så er han som regel vågen hele aftenen indtil kl 23. Synes det er helt vildt! Før sov han kun maks 1 time hele dagen og vågnede hver 2. -3. Time om natten.. Han spiser også en del mindre fordi han falder i søvn inden han er færdig.. Det har været sådan i en uge nu.. Han er 8 uger..
Har i oplevet nogen ændring på den måde..?

Jeg synes Alexander sover mere i klumper - altså længere tid af gangen end før. Før sov han lidt af gangen, vågnede og fik mad også sov igen. Nu har vi mange flere vågne timer hvor vi kan hygge og lege osv.
Han sover en formiddagslur på 1/2 - 1 1/2 time også en middagslur på 1 - 4 timer og natten hedder ca. fra 20 - 01, og igen fra 01.30 - 05.00 og igen fra 05.30 - 7.00

Anmeld

17. februar 2013

Astrid P

Jeg tør næsten ikke skrive det, for så er jeg bange for at det bliver jinxed, men de sidste 5 nætter har Daimi sovet mellem 6,5 og 8,5 timer i træk... Det er jo helt vildt! Jeg føler mig som et helt nyt menneske.

Anmeld

18. februar 2013

Enirt

Jeg kan helt klart mærke en ændring i søvnen når han er i gang med et tigerspring...

Den senste uge har Magnus ikke sovet mere en en time ad gangen i løbet af dagen. og gerne den første halve time i mine arme. Så render rundt og ser ca sådan her ud da jeg så slet ikke får sovet

Han har en del luft i maven, så når han endelig falder i søvn, så vækker maven ham og han er ked af det og overtræt og så spiser han som vinden blæser. Prøver at holde lidt reglmæssighed ved at sige ca. hver 3 time for eller så sjat spiser han og vi kan smide en masse slatter ud og det er lidt dyrt i længden.

Så er ved at være helt mør nu.

Anmeld

18. februar 2013

Astrid P

Enirt skriver:

Jeg kan helt klart mærke en ændring i søvnen når han er i gang med et tigerspring...

Den senste uge har Magnus ikke sovet mere en en time ad gangen i løbet af dagen. og gerne den første halve time i mine arme. Så render rundt og ser ca sådan her ud da jeg så slet ikke får sovet

Han har en del luft i maven, så når han endelig falder i søvn, så vækker maven ham og han er ked af det og overtræt og så spiser han som vinden blæser. Prøver at holde lidt reglmæssighed ved at sige ca. hver 3 time for eller så sjat spiser han og vi kan smide en masse slatter ud og det er lidt dyrt i længden.

Så er ved at være helt mør nu.

Fy for den, det lyder hårdt... Forhåbentlig bliver det meget nemmere når han kommer ud på den anden side af springet. Min datter er generelt markant mere tilfreds nu - altså efter 8-ugers springet.

Anmeld

18. februar 2013

Enirt

Astrid P skriver:

Fy for den, det lyder hårdt... Forhåbentlig bliver det meget nemmere når han kommer ud på den anden side af springet. Min datter er generelt markant mere tilfreds nu - altså efter 8-ugers springet.

Det er det sku også, men håber virkelig du har ret. For det ville være dejligt at få lidt rytme igen.

Anmeld

19. februar 2013

Tøs85

Hmm mærkeligt.. Det lyder som i andre har problemer med mindre søvn i tigerspringsperioden, hvor Oskar-Emil sover mere.. Skal nok ikke tænke så meget over det.. Han er også tilbage i sin gamle rytme igen nu med 3-5 timers søvn ad gangen om natten.. Men har godt kunne mærke at han har været meget mere pivet, men også været mere nysgerrig på hvad det er omkring ham og så bruger han TIMER på at kigge på sin højre arm.. Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.