Skal vi være bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
2 synes godt om
17. februar 2013

tankai

Jeg er 4+1, og har de sidste par dage har mens lignende smerter som dukker op engang i mellem.

I dag har jeg pletblødt og gør det stadig.

Er det som jeg frygter? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

AnthonsMor

tankai skriver:

Jeg er 4+1, og har de sidste par dage har mens lignende smerter som dukker op engang i mellem.

I dag har jeg pletblødt og gør det stadig.

Er det som jeg frygter? 

Det behøver absolut ikke være negativt.. Det er vidst omkring "forventet" mens nu, er det ikke? Og det er første gang din krop skal prøve ikke at "rense ud", så der er faktisk mange der pletbløder en lille smule omkring de dage hvor de skulle have fået mens, eller helst ikke skulle

Jeg tror de smerter du mærker er ligamentsmerter, de kan føles lidt som mens smerter, men de kan absolut også være mere ubehagelige..

Og når man bliver gravid bliver ens slimhinder meget mere følsome, så hvis i har sexet her indenfor de sidste par dage, så kan det også være en lille bristning indvendigt, som du ikke kan gøre noget ved

Jeg håber alt er som det skal være, men får du sådan virkelig virkelig virkelig ondt, som i voldsomme kramper, så synes jeg du skal ringe til vagtlægen, hvis det er i dag, og din egen læge hvis det er i morgen

Anmeld

17. februar 2013

Miss Kat

Det kan godt være en bio... det kan også være ingenting.  Der er ikke andet at gøre end at væbne sig med tålmodighed. Hvilket er kropumuligt i den situation...

Jeg !

Anmeld

17. februar 2013

tankai

Martsbaby skriver:

Det behøver absolut ikke være negativt.. Det er vidst omkring "forventet" mens nu, er det ikke? Og det er første gang din krop skal prøve ikke at "rense ud", så der er faktisk mange der pletbløder en lille smule omkring de dage hvor de skulle have fået mens, eller helst ikke skulle

Jeg tror de smerter du mærker er ligamentsmerter, de kan føles lidt som mens smerter, men de kan absolut også være mere ubehagelige..

Og når man bliver gravid bliver ens slimhinder meget mere følsome, så hvis i har sexet her indenfor de sidste par dage, så kan det også være en lille bristning indvendigt, som du ikke kan gøre noget ved

Jeg håber alt er som det skal være, men får du sådan virkelig virkelig virkelig ondt, som i voldsomme kramper, så synes jeg du skal ringe til vagtlægen, hvis det er i dag, og din egen læge hvis det er i morgen

Håber det bare er ligamentsmerter 

Anmeld

17. februar 2013

AnthonsMor

tankai skriver:

Håber det bare er ligamentsmerter 

Det tror jeg helt bestemt det er!

Mine var også ret slemme i starten, så jeg kender godt til hvordan det føles..

Anmeld

18. februar 2013

tankai

Martsbaby skriver:

Det tror jeg helt bestemt det er!

Mine var også ret slemme i starten, så jeg kender godt til hvordan det føles..

Du havde ret, og alt er er som det skal være.. 

Tak for de beroligende beskeder 

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

tankai skriver:

Du havde ret, og alt er er som det skal være.. 

Tak for de beroligende beskeder 

Det er jeg glad for at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.