at anskaffe en hund mere ... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver fordi at min venindes veninde har en hund hun desværre ikke kan have mere, og vi har tilbudt at vi kan tage hende på prøve.. Hunden er ca 2 år gammel..

MEN vores egen hund som os er en tæve er 8mdr ??

Er der nogen herinde som evt ved om det vil skabe mange problemer når nu vores ikke er ældst ? og at det er 2 tæver ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

frk1991

Jeg har 2 tæver, og de fugerr fint ssmmen, de skulle lige vænne sig til hinanden, men det er jo klart :-) min første hund var lidt over 1 år da vi købte den anden :-), vi gjorde det af den grund så de havde hinandens selvskab nåt vi skulle noget

Anmeld

17. februar 2013

TeamRocket

Lad dem møde hinanden inden i beslutter sig. Jeg tror sagtens det kan fungere og de vil da sikkert elske at have en artsfælle det er min erfaring. Nogle hunde kan dog ikke med andre hunde, nogle er eget køns aggressive osv, men find da ud af det :-)

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Lad dem møde hinanden inden i beslutter sig. Jeg tror sagtens det kan fungere og de vil da sikkert elske at have en artsfælle det er min erfaring. Nogle hunde kan dog ikke med andre hunde, nogle er eget køns aggressive osv, men find da ud af det :-)

altså vores egen har ingen problemer med at være sammen med andre tæver eller han hunde for den sagsskyld.. hun har sin bedsteveninde tit på besøg. så mon ikke det nok skal lykkes ... er bare mest bekymret for rangordningen - når nu vores kun er 8 mdr, og den anden er 2 år .. vil jo gerne have at vores egen stadig er over den nye ..

Anmeld

17. februar 2013

Miss Kat

altså vores egen har ingen problemer med at være sammen med andre tæver eller han hunde for den sagsskyld.. hun har sin bedsteveninde tit på besøg. så mon ikke det nok skal lykkes ... er bare mest bekymret for rangordningen - når nu vores kun er 8 mdr, og den anden er 2 år .. vil jo gerne have at vores egen stadig er over den nye ..

Hvorfor? Hvis I anskaffer en hund mere, er det vel med henblik på at få et kæledyr mere som skal elskes nøjagtigt lige så højt, som jeres "gamle" hund? Og så er det vel ligemeget hvilken af dem, der er øverst i hierakiet, hvis bare det fungerer? Hvis I kun tager den ind for at gøre venindens veninde en tjeneste, synes jeg, I skal lade være, for så har I ikke hjertet med.

Held og lykke med det.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Hvorfor? Hvis I anskaffer en hund mere, er det vel med henblik på at få et kæledyr mere som skal elskes nøjagtigt lige så højt, som jeres "gamle" hund? Og så er det vel ligemeget hvilken af dem, der er øverst i hierakiet, hvis bare det fungerer? Hvis I kun tager den ind for at gøre venindens veninde en tjeneste, synes jeg, I skal lade være, for så har I ikke hjertet med.

Held og lykke med det.

nej jeg har bare hørt så mange sige at det er vigtigt at den første hund får lov til at føle at den stadig var der før den... Men så længe der ingen problemer er, så er jeg glad... og vi har skam hjertet med, blev bare meget i tvivl da det er 2 tæver osv.. så ville lige høre ad

Anmeld

17. februar 2013

Miss Kat

Anonym skriver:

nej jeg har bare hørt så mange sige at det er vigtigt at den første hund får lov til at føle at den stadig var der før den... Men så længe der ingen problemer er, så er jeg glad... og vi har skam hjertet med, blev bare meget i tvivl da det er 2 tæver osv.. så ville lige høre ad

Det er der heller ikke noget i vejen med. At spørge om råd viser jo kun, du er ansvarsbevidst. Det var kun dén ene linje jeg studsede over. Held og lykke med familieforøgelsen.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det er der heller ikke noget i vejen med. At spørge om råd viser jo kun, du er ansvarsbevidst. Det var kun dén ene linje jeg studsede over. Held og lykke med familieforøgelsen.

forstår dig godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.