Guldklumpens hule 17+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. februar 2013

mommy1991

Hej allesammen  

Så ramte jeg 18. uge - synes tiden går vanvittig hurtigt, og glæder mig SÅ meget til MD-scanningen den 13. marts, hvor vi forhåbentlig også får at vide hvad der gemmer sig derinde!! 

Synes maven begynder at tage form, og nu kan man også se det når jeg ligger ned.

Lægger også lige et stemningsbillede ind fra vores DEJLIGE tur til Egypten - skønt med sol og sommer i en hel uge!!!  

I morgen skal jeg til 1. jordemoderundersøgelse, det bliver spændende!  

God søndag!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

BigHope13

Super sød babyhule
og sikke et lækkert parbillede, kærligheden stråler jo ud af jer

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Hej allesammen  

Så ramte jeg 18. uge - synes tiden går vanvittig hurtigt, og glæder mig SÅ meget til MD-scanningen den 13. marts, hvor vi forhåbentlig også får at vide hvad der gemmer sig derinde!! 

Synes maven begynder at tage form, og nu kan man også se det når jeg ligger ned.

Lægger også lige et stemningsbillede ind fra vores DEJLIGE tur til Egypten - skønt med sol og sommer i en hel uge!!!  

I morgen skal jeg til 1. jordemoderundersøgelse, det bliver spændende!  

God søndag!!! 

joooo nu begynder det da efterhånden at ligne noget

synes dog det er ufatteligt tarveligt med sådan et ferie billede, når man sidder her og er pisse misundelig

Anmeld

18. februar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

joooo nu begynder det da efterhånden at ligne noget

synes dog det er ufatteligt tarveligt med sådan et ferie billede, når man sidder her og er pisse misundelig

Haha, i knoow - men kunne ikke lade vær!!  Jeg savner det allerede, der er sgu for koldt i DK!!!!!

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Haha, i knoow - men kunne ikke lade vær!!  Jeg savner det allerede, der er sgu for koldt i DK!!!!!

jeg ville SÅ gerne lige tage en uge syd på med kæresten, bare afslapning og kæreste tid - meeeen.. så kommer fornuften og overtager, det jo mange penge som vi absolut godt kan bruge på noget andet

Anmeld

18. februar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

jeg ville SÅ gerne lige tage en uge syd på med kæresten, bare afslapning og kæreste tid - meeeen.. så kommer fornuften og overtager, det jo mange penge som vi absolut godt kan bruge på noget andet

True!! Vi var heller ikke taget afsted, hvis det ikke var fordi min mor fyldte 50 og inviterede hele familien på ferie Og man siger jo ikke nej tak til gratis ferie og sol!!! 

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

True!! Vi var heller ikke taget afsted, hvis det ikke var fordi min mor fyldte 50 og inviterede hele familien på ferie Og man siger jo ikke nej tak til gratis ferie og sol!!! 

ÅH hvor kunne jeg sige mange grimme ting lige nu

Anmeld

18. februar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

ÅH hvor kunne jeg sige mange grimme ting lige nu

Anmeld

18. februar 2013

Lund18

Ihh sikke en fin babyhule Jeg er selv i 17+3 idag og vi har MD d. 15 marst så kender alt til din spænding!

Anmeld

18. februar 2013

mommy1991

Lund18 skriver:

Ihh sikke en fin babyhule Jeg er selv i 17+3 idag og vi har MD d. 15 marst så kender alt til din spænding!

Jaaaa, det er bare så spændende Du må også lige give en Update på MD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.