Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
baby012 skriver: Ih altså.. Nu gider jeg ikke vente mere.. synes bare slet ikke det er fair at gå EN HEL UGE OVER TID ! slimproppen er gået, har haft tegnblødninger i en uge.. Og plukveerne tager til.. Alligevel bliver det bare ikke til mere end plukveer er så træt af det! Igangsættelse på onsdag, og det vil jeg bare meget gerne undgå (langt til sygehus) oveni det er jeg jo ved at blive idiot oveni hovedet over at folk HELE TIDEN spørger om der snart sker noget.. Både manden, familien, mine venner, hans venner ! øv...! Slukker snart min telefon, og sletter facebook ! Ve støv modtagers med glæde (da jeg tydeligvis har brug for det)
Ih altså..
Nu gider jeg ikke vente mere.. synes bare slet ikke det er fair at gå EN HEL UGE OVER TID !
slimproppen er gået, har haft tegnblødninger i en uge.. Og plukveerne tager til.. Alligevel bliver det bare ikke til mere end plukveer
er så træt af det!
Igangsættelse på onsdag, og det vil jeg bare meget gerne undgå (langt til sygehus)
oveni det er jeg jo ved at blive idiot oveni hovedet over at folk HELE TIDEN spørger om der snart sker noget.. Både manden, familien, mine venner, hans venner !
øv...! Slukker snart min telefon, og sletter facebook !
Ve støv modtagers med glæde (da jeg tydeligvis har brug for det)
En ordentlig spand ve-støv til dig!
KOM SÅ UD LILLEBROR! Hep hep hep....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby012 skriver: 14 dage shit! Ser godt nok frem til igangsættelsen onsdag .. Håber virkelig ikke jeg skal vente en uge mere
14 dage
shit! Ser godt nok frem til igangsættelsen onsdag .. Håber virkelig ikke jeg skal vente en uge mere
Ja 14 dage! 11. dag over var en fredag, men fordi hun var så aktiv at maven hoppede en gang imellem, mente jordemoderen ikke det var nødvendigt at sætte mig igang for om mandagen. Hun kom heldigvis hurtigt da jeg var blevet sat i gang og vandet gik om aftenen
TrineMine86 skriver: Jo blev sat igang 41+4, fortsatte med igangsættelse til 42+0 hvor de startede ve-drop op for at få fødslen igang, det endte dog med et ks..
Jo blev sat igang 41+4, fortsatte med igangsættelse til 42+0 hvor de startede ve-drop op for at få fødslen igang, det endte dog med et ks..
Sikke et langt forløb
hvorfor fik du ks ? Virkede ve- drop ikke ?
Miss Church skriver: En ordentlig spand ve-støv til dig! KOM SÅ UD LILLEBROR! Hep hep hep....
Mange tak
Desværre heller ingen tegn idag
Christina88 skriver: Ja 14 dage! 11. dag over var en fredag, men fordi hun var så aktiv at maven hoppede en gang imellem, mente jordemoderen ikke det var nødvendigt at sætte mig igang for om mandagen. Hun kom heldigvis hurtigt da jeg var blevet sat i gang og vandet gik om aftenen
Hold da op :s
troede slet ikke man måtte vente så længe med at sætte igang mere ..
ih, nå må han gerne snart give tegn til noget vil så gerne at det hele selv kunne gå igang ..
Masser af ve støv til dig, ved hvordan det er at vente, fødte først 42+1 det ønsker jeg ikke for nogen.
baby012 skriver: Sikke et langt forløb hvorfor fik du ks ? Virkede ve- drop ikke ?
jo det virkede rigtig godt, vandet gik efter blot 2 timer med ve-drop og åbnede mig hurtigt til 5 cm, men min søn kom skævt ned i bækkenet, og efter 10 timer med hårde veer og maks på ve-drop, fandt de ud af at han ikke ville kunne komme ud naturligt og fik derfor ks, ja det var en hård og lang omgang
baby012 skriver: Hold da op :s troede slet ikke man måtte vente så længe med at sætte igang mere .. ih, nå må han gerne snart give tegn til noget vil så gerne at det hele selv kunne gå igang ..
Jo må du gerne, hvis jm skønner barnet er stærk nok til det. Det er ikke farlig for folk med normalt bmi, som ikke ryger eller har graviditets gener at gå mere end 10dage over. Grunden til at de har sat 10 dage på for alle gravide er, at det er nemmere for jordemødrene at have en retningslinje for alle gravide
Sender en masse ve-støv til dig og for at der snart sker noget!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128