Anbefal gyn i KBH/storkbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Har testet positiv men da jeg tidligere har haft en gul så har jeg bedt om en henvisning til en gyn for at checke hvor den sidder.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale en gyn. Det vigtigste er at de er faglige dygtige til deres job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Putomanen

Jeg var til udredning hos dr. Tri fra skanningsklinik.dk i Hvidovre, og ham var både min mand og jeg rigtig glade for

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg var til udredning hos dr. Tri fra skanningsklinik.dk i Hvidovre, og ham var både min mand og jeg rigtig glade for

Har også overvejet ham .....men det er jo et vigtigt svar så man bliver så meget i tvivl

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Har også overvejet ham .....men det er jo et vigtigt svar så man bliver så meget i tvivl

Ja, det kan jeg godt forstå. Både min mand og jeg følte os i meget trygge hænder hos ham. Han er sød og grundig, og han fandt endda en knude i min mands ene testikel, som en læge på Frederiksberg hospital sagde, ikke var helt nem at finde. Så jeg ville være helt tryg ved ham
Held og lykke med det.

Anmeld

17. februar 2013

quindelist

Anonym skriver:

Har testet positiv men da jeg tidligere har haft en gul så har jeg bedt om en henvisning til en gyn for at checke hvor den sidder.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale en gyn. Det vigtigste er at de er faglige dygtige til deres job.

Jeg har fået en meget fin behandling hos en der hedder Bagger -kan ikke lige huske fornavnet
Klinikken ligger på Peter Bangs Vej, der var ingen ventetid sidst jeg var der.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå. Både min mand og jeg følte os i meget trygge hænder hos ham. Han er sød og grundig, og han fandt endda en knude i min mands ene testikel, som en læge på Frederiksberg hospital sagde, ikke var helt nem at finde. Så jeg ville være helt tryg ved ham
Held og lykke med det.

Lyder som om han har styr på det så

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

quindelist skriver:

Jeg har fået en meget fin behandling hos en der hedder Bagger -kan ikke lige huske fornavnet
Klinikken ligger på Peter Bangs Vej, der var ingen ventetid sidst jeg var der.

Ok tak, må lige checke ham ud

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg har gået ved Henrik Vittrup ved siden af Virum St. og var MEGET glad for ham! han er utrolig dygtigt og et meget sympatisk menneske!

jeg blev henvist til at scanning hos ham da jeg blev gravid pga tidligere MA, han scannede mig 6+5 og tilbød helt selv at jeg skulle komme igen inden NF fordi han synes der var lang tid fra 6+5 til 12+5 hvor jeg havde NF, det synes jeg var ufattelig god service og viser bare at han gør alt hvad han kan for hans patienter

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jeg har gået ved Henrik Vittrup ved siden af Virum St. og var MEGET glad for ham! han er utrolig dygtigt og et meget sympatisk menneske!

jeg blev henvist til at scanning hos ham da jeg blev gravid pga tidligere MA, han scannede mig 6+5 og tilbød helt selv at jeg skulle komme igen inden NF fordi han synes der var lang tid fra 6+5 til 12+5 hvor jeg havde NF, det synes jeg var ufattelig god service og viser bare at han gør alt hvad han kan for hans patienter

Tak det er dog lidt langt væk fra mig

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Har bestilt tid hos Dr. Tri på fredag hvor jeg så vil være ca 5+2

Har desuden også en tid til skanning på klinikken når jeg er 7+2 (tilbyder de som standard) så tænker jeg er fint dækket ind nu.

Kunne dog godt finde på at købe en skanning selv i uge 9 eller 10 da jeg syntes utrolig mange fostre dør i uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.