-10kg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Stivdie

IsabellaCiinea skriver:

Hihi tusinde tak! Mangler "kun" 23kg, så har jeg nået mit mål

Det skal du også nok nå med den viljestyrke du har lagt for dagen de sidste snart mange måneder, det er jeg helt sikker på!
Det er til tider rigtig hårdt, men den følelse man får indeni hver gang man går på vægten og ser at endnu et halvt kilo er røget, det er altså bare den bedste motivation i verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

BellaCiinea

Stivdie skriver:

Det skal du også nok nå med den viljestyrke du har lagt for dagen de sidste snart mange måneder, det er jeg helt sikker på!
Det er til tider rigtig hårdt, men den følelse man får indeni hver gang man går på vægten og ser at endnu et halvt kilo er røget, det er altså bare den bedste motivation i verden

Hhihi jah den følelse er fantastisk! - Og vil super gerne nå mit mål til når jeg bliver student til næste sommer

Anmeld

18. april 2013

HHC88

IsabellaCiinea skriver:

Ville bare lige vise før og efter billeder..

I den røde kjole er vægten 104kg..

I den blå top er vægten 94kg

(Nu er jeg så nede på 92kg )

Hvor er det bare super flot! Keep on the good work!

Jeg er selv en af dem som har tabt mig (20kg), en hård kamp, hvor motivationen kan være svært at blive ved med at opretholde.

Jeg følger lidt med i en ung piges vægttab på Facebook, og hun gør rigtig meget ud af at motivere andre med træning, opskrifter m.m. Gruppen hedder "Sofias kamp fra 120-60 kg"

Prøv og tjek det ud

Anmeld

18. april 2013

BellaCiinea

HHC88 skriver:

Hvor er det bare super flot! Keep on the good work!

Jeg er selv en af dem som har tabt mig (20kg), en hård kamp, hvor motivationen kan være svært at blive ved med at opretholde.

Jeg følger lidt med i en ung piges vægttab på Facebook, og hun gør rigtig meget ud af at motivere andre med træning, opskrifter m.m. Gruppen hedder "Sofias kamp fra 120-60 kg"

Prøv og tjek det ud

Tusinde tak! og i lige måde da!

Indtil videre har det været rimelig nemt for mig.. Men kan godt mærke at det bliver sværere, da det jo begynder at gå langsommere. Men det skal nok gå

Hihi hende følger jeg allerede

Men selv, følger jeg en amerikansk kostplan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.