Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde piger...
jeg er i dag 40+4. Jeg er gået fra at ingen tegn på en snarlig fødsel at have til at får flere og flere og hyppigere plukveer.
de er desværre ikke regelmæssige men de vare nogle gange længe (1-1,5 minut) og de bliver stærkere og stærkere, trækker dybere ned og gøre nogle gange ondt. + jeg får mens lign smerter før, imens og efter.
SÅ mit spørgsmål. Hvad er en god plukve?? hvor længe skal de vare?? hvor hyppigt skal de komme for at man MÅSKE kan sige at fødslen er liiige omkring hjørnet
Jeg VED GODT man ikke kan svare rigtigt på mine spørgsmål, men kom med nogle gode efaringer eller gæt....
Håber sådan på at føde snart. Helst i går
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kunne selvfølgelig være jeg lige skulle skrive at jeg som minumum har én i timen, men nogle gange kan jeg godt få 3-4-5-6 lige i træk..
LBK skriver: Hej søde piger... jeg er i dag 40+4. Jeg er gået fra at ingen tegn på en snarlig fødsel at have til at får flere og flere og hyppigere plukveer. de er desværre ikke regelmæssige men de vare nogle gange længe (1-1,5 minut) og de bliver stærkere og stærkere, trækker dybere ned og gøre nogle gange ondt. + jeg får mens lign smerter før, imens og efter. SÅ mit spørgsmål. Hvad er en god plukve?? hvor længe skal de vare?? hvor hyppigt skal de komme for at man MÅSKE kan sige at fødslen er liiige omkring hjørnet Jeg VED GODT man ikke kan svare rigtigt på mine spørgsmål, men kom med nogle gode efaringer eller gæt.... Håber sådan på at føde snart. Helst i går
Krussedulle skriver: det lyder da meget godt! I min sidste graviditet, havde jeg lange plukveer, som gjorde min mave stenhård, og det nev i ligamenterne! havde dem i løbet af dagen, og vupti, vågnede om natten/tidlig morgen, med stærke veer, og 2 timer efter havde jeg født Så jeg for at det er gode tegn for dig!!
det lyder da meget godt! I min sidste graviditet, havde jeg lange plukveer, som gjorde min mave stenhård, og det nev i ligamenterne! havde dem i løbet af dagen, og vupti, vågnede om natten/tidlig morgen, med stærke veer, og 2 timer efter havde jeg født Så jeg for at det er gode tegn for dig!!
wooow lyder fantastisk
Ej hvor kunne det være dejligt at vågne med veer i nat. Jeg er SÅ klar til at føde.....min mave bliver også sten hård men er 1 minut lang tid for en plukve?? Aner intet om det.
Er godt nok 2 gangs gravid men blev sat igang første gang pga ssf, så mærkede intet første gang.
LBK skriver: wooow lyder fantastisk Ej hvor kunne det være dejligt at vågne med veer i nat. Jeg er SÅ klar til at føde.....min mave bliver også sten hård men er 1 minut lang tid for en plukve?? Aner intet om det. Er godt nok 2 gangs gravid men blev sat igang første gang pga ssf, så mærkede intet første gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128