Hvad er GODE plukveer når man gerne snart vil føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

LBK

Hej søde piger...

jeg er i dag 40+4. Jeg er gået fra at ingen tegn på en snarlig fødsel at have til at får flere og flere og hyppigere plukveer.

de er desværre ikke regelmæssige men de vare nogle gange længe (1-1,5 minut) og de bliver stærkere og stærkere, trækker dybere ned og gøre nogle gange  ondt. + jeg får mens lign smerter før, imens og efter. 

SÅ mit spørgsmål. Hvad er en god plukve?? hvor længe skal de vare?? hvor hyppigt skal de komme for at man MÅSKE kan sige at fødslen er liiige omkring hjørnet

Jeg VED GODT man ikke kan svare rigtigt på mine spørgsmål, men kom med nogle gode efaringer eller gæt....

Håber sådan på at føde snart. Helst i går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

LBK

Det kunne selvfølgelig være jeg lige skulle skrive at jeg som minumum har én i timen, men nogle gange kan jeg godt få 3-4-5-6 lige i træk..

Anmeld

16. februar 2013

Krussedulle

LBK skriver:

Hej søde piger...

jeg er i dag 40+4. Jeg er gået fra at ingen tegn på en snarlig fødsel at have til at får flere og flere og hyppigere plukveer.

de er desværre ikke regelmæssige men de vare nogle gange længe (1-1,5 minut) og de bliver stærkere og stærkere, trækker dybere ned og gøre nogle gange  ondt. + jeg får mens lign smerter før, imens og efter. 

SÅ mit spørgsmål. Hvad er en god plukve?? hvor længe skal de vare?? hvor hyppigt skal de komme for at man MÅSKE kan sige at fødslen er liiige omkring hjørnet

Jeg VED GODT man ikke kan svare rigtigt på mine spørgsmål, men kom med nogle gode efaringer eller gæt....

Håber sådan på at føde snart. Helst i går

det lyder da meget godt!

I min sidste graviditet, havde jeg lange plukveer, som gjorde min mave stenhård, og det nev i ligamenterne! havde dem i løbet af dagen, og vupti, vågnede om natten/tidlig morgen, med stærke veer, og 2 timer efter havde jeg født

Så jeg for at det er gode tegn for dig!!

Anmeld

16. februar 2013

LBK

Krussedulle skriver:

det lyder da meget godt!

I min sidste graviditet, havde jeg lange plukveer, som gjorde min mave stenhård, og det nev i ligamenterne! havde dem i løbet af dagen, og vupti, vågnede om natten/tidlig morgen, med stærke veer, og 2 timer efter havde jeg født

Så jeg for at det er gode tegn for dig!!

wooow lyder fantastisk

Ej hvor kunne det være dejligt at vågne med veer i nat. Jeg er SÅ klar til at føde.....min mave bliver også sten hård men er 1 minut lang tid for en plukve?? Aner intet om det.

Er godt nok 2 gangs gravid men blev sat igang første gang pga ssf, så mærkede intet første gang. 

Anmeld

17. februar 2013

Krussedulle

LBK skriver:

wooow lyder fantastisk

Ej hvor kunne det være dejligt at vågne med veer i nat. Jeg er SÅ klar til at føde.....min mave bliver også sten hård men er 1 minut lang tid for en plukve?? Aner intet om det.

Er godt nok 2 gangs gravid men blev sat igang første gang pga ssf, så mærkede intet første gang. 

Mine varede også i 1-2 min

Håber at det har udviklet sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.