Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

LotteN

Vi har købt en klapvogn fra Harald nyborg, men jeg er simpelthen så træt af den. Så nu er jeg begyndt at glo gul og gratis, dba og de sider igenne,. for at finde en til nogle billige penge

Men hvad vil I anbefale for mærke, hvad skal jeg kigge efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Guldet

Jeg havde også overvejet at købe den klapvogn fra Harald nyborg... Så var det godt jeg ikke gjorde det, nu da du er så træt af den...
Jeg har også spurgt herinde hva for en klapvogn folk ville anbefale..
og alle pegede på Emmaljunga Cerox.. og den har vi købt... er bare så glad for den! .. Vi har købt fra ny.. men jeg er da sikker på du kan finde en god brugt en...

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Jeg må give Julie ret. Emmaljunga er klart også min favorit. Har selv prøvet at have en anden klapvogn, som var så irriterende...Så da vi fik min svigerindes gamle E klapvogn, var det mægtigt.

Har også en barnevogn fra E, som jeg er superglad for.

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

Julie R skriver:

Jeg havde også overvejet at købe den klapvogn fra Harald nyborg... Så var det godt jeg ikke gjorde det, nu da du er så træt af den...
Jeg har også spurgt herinde hva for en klapvogn folk ville anbefale..
og alle pegede på Emmaljunga Cerox.. og den har vi købt... er bare så glad for den! .. Vi har købt fra ny.. men jeg er da sikker på du kan finde en god brugt en...

altså nu har vi odder i barnevogn og den klikker bare i når man slår den op... og er super lækker. men klapvognen fra harald nybprg skal lige have et par "slag" før den går i og så er det jo noget plastik tamtam. og nu er den brgyndt at køre meget skævt. så jeg vil i harals nyborg med den og se om de har noget og se om vi kan få en ny eller om de kan gøre noget ved den.
Jeg har desværre ikke lige 4000 kr til at købe en ny klapvogn

Anmeld

19. juni 2009

Guldet

LotteN skriver:

altså nu har vi odder i barnevogn og den klikker bare i når man slår den op... og er super lækker. men klapvognen fra harald nybprg skal lige have et par "slag" før den går i og så er det jo noget plastik tamtam. og nu er den brgyndt at køre meget skævt. så jeg vil i harals nyborg med den og se om de har noget og se om vi kan få en ny eller om de kan gøre noget ved den.
Jeg har desværre ikke lige 4000 kr til at købe en ny klapvogn

Nej det er sku dyrt..... Måske finde en på nettet?? Måske du kan få dine penge tilbage fra Harald nyborg..!

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

Julie R skriver:

Nej det er sku dyrt..... Måske finde en på nettet?? Måske du kan få dine penge tilbage fra Harald nyborg..!

ja, jeg har overvejet om man kan få pengene tilbage, men tvivler de giver dem tilbage når man kommer og klager for 1. gang! men nu må jeg se hvad de siger. men kusine siger de ikke er så gode til returvare!

Anmeld

19. juni 2009

Guldet

LotteN skriver:

ja, jeg har overvejet om man kan få pengene tilbage, men tvivler de giver dem tilbage når man kommer og klager for 1. gang! men nu må jeg se hvad de siger. men kusine siger de ikke er så gode til returvare!

Ej øv... de har da bare at bytte varen.. !

Anmeld

19. juni 2009

LotteN

Julie R skriver:

Ej øv... de har da bare at bytte varen.. !

så har vi været i harald nyborg og vi fik sandelig bare pegnene tilbage. hun tjekkede ikke engang om den kørte skævt eller noget, så det må vidst være et problem de kender til. så nu går jagten efter en ny!!!

Anmeld

19. juni 2009

Guldet

ej hvor skønt,,,
så er det bare igang med at kigge ...smiler..

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Vi er utroligt glade for vores klapvogn fra Teutonia så sådan en kan jeg varmt anbefale!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.