Skræmt og dybt ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

pcoramt

Jeg er gravid igen i dag 6+4 men så kom frygten lige og bankede på.. Her hen på eftermiddagen og hele aften har jeg haft smerter i underlivet, sådan nogle små jag de sidder helt nede i underlivet lidt mod venstre.. Jeg ved at min ægløsning var i venstre side, så jeg er bange :/ jeg skal til scanning på tirsdag, men jeg er så bange for at der er noget galt, og at jeg skal igennem en MA igen

Er der nogen der har prøvet noget der minder om? Og er der nogen der ved om ægget sætter sig fast i samme side som man har haft ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Holbæktrunten

pcoramt skriver:

Jeg er gravid igen i dag 6+4 men så kom frygten lige og bankede på.. Her hen på eftermiddagen og hele aften har jeg haft smerter i underlivet, sådan nogle små jag de sidder helt nede i underlivet lidt mod venstre.. Jeg ved at min ægløsning var i venstre side, så jeg er bange :/ jeg skal til scanning på tirsdag, men jeg er så bange for at der er noget galt, og at jeg skal igennem en MA igen

Er der nogen der har prøvet noget der minder om? Og er der nogen der ved om ægget sætter sig fast i samme side som man har haft ægløsning?

Ægget kan dætte dig fast hvor dom helst i livmoderen. Kan godt forstå at du er bekymret hvis di her haft en trist oplevelse før, men vil tro at du blot oplever ligamentsmerter... Kan godt være mest i den ene side..

Anmeld

16. februar 2013

jeanne-skat

Ønsker dig held og lykke. Jeg havde også mange smerter i underlivet i starten af min graviditet og var hele tiden bange for at miste men har en fræk dreng på snart to år Idag. Håber på det bedste for dig

Anmeld

16. februar 2013

pcoramt

Jeg håber også, synes godt nok torsdag er uendelig langt væk.. :/ føles ligamentsmerter ikke mere som mens smerter? Er der nogen af jeg der ved og blæren sidder lidt til venste?

Anmeld

16. februar 2013

AnthonsMor

pcoramt skriver:

Uh den frygt er simpelthen det værste at gå rundt med, men ejg vil sige, at da jeg var så kort i graviditeten som du er nu, der havde jeg rigtig mange ligamentsmerter, altså ledbåndene omkring livmoderen, som gav sig, og det kunne altså give nogle rigtig grimme jag i maven engang imellem.. Så jeg krydser i hvert fald fingre for, at det "bare" er det!

Anmeld

16. februar 2013

1990h

pcoramt skriver:

Jeg havde også ligmentsmerter da jeg var der i 7uge og har også lidt nu og har altid kun oplevet det i venstre side.

Håber det bare er det

Anmeld

16. februar 2013

BellaCiinea

pcoramt skriver:

Søde søde pus... skriv hvis du har bruge for det! 

Anmeld

17. februar 2013

Pikku Myy

pcoramt skriver:

Jeg håber også, synes godt nok torsdag er uendelig langt væk.. :/ føles ligamentsmerter ikke mere som mens smerter? Er der nogen af jeg der ved og blæren sidder lidt til venste?

For mig er menstruationssmerter en murren, mens ligamentsmerter kom i jag. Så jeg vil ikke sige at det føles ens.

Anmeld

17. februar 2013

tarkoflen

Jeg havde ondt i den side, hvor der havde været flest æg, da de blev taget ud... Eller det vil sige, jeg havde ondt i begge sider, men værst i den side med flest æg!

Jeg havde også mens agtige smerter og har det til tider stadig selvom jeg 29+6, jeg tror det er ligamenterne der giver sig, og giver mig smerterne, måske det også kan være det hos dig?

Jeg for en god skanning på torsdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.