En hel nat søvnuden afbrydelser=overskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvor mange timer nattesøvn skal der til at være udvilet og have oveskud?

Hvor ofte får I lov/har mulighed til en uafbrudt nattesøvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

MR-82

Det er jo lidt individuelt med søvnbehov, men tror de fleste føler sig veludhvilede eftger 7-9 timers søvn. Jeg skal selv gerne have omkring 7-8 timer. Hjemme ved os er der for det meste ikke afbrudt søvn, med mindre vores datter på 19 mdr. er syg, eller at hun drømmer meget

Anmeld

16. februar 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Det er individuelt og kommer an på flere ting, så det er lidt svært at sige..

Pt sover jeg max en time sammenhængende. Jeg skal tisse hele tiden og vågner pga. bækkensmerter.. Hvis ikke jeg var gravid kunne jeg nok godt få 10 timer sammenhængende i de perioder hvor vores barn sover godt.

Anmeld

16. februar 2013

Tulle28

Det kommer nok an på, hvem man spørger - hvis man er vant til at blive vækket hver time (som jeg i øjeblikket), så er man jo et nyt menneske efter 3-4 timer i streg Men spurgte du mig før jeg fik børn, så var det efter 8-9 timer

Anmeld

16. februar 2013

Aagaard

Anonym skriver:

Jeg skal helst have 6-8 timer uafbrudt for at være helt kar parart til start.
Det sker desværre bare helt vildt sjældent, under normale omstendigheder. Desværre/ heldigvis er vi så heldige lige nu at mine forældre har Milja natten mellem mandag og tirsdag hver uge for at aflaste os og give os tid til at komme os over en fødselsdepression hos min mand. Det giver jo mig en næsten uafbrudt søvn/nat mellem mandag og tirsdag - jeg vågner altid når min mand kommer i seng og jeg håber virkelig snart at han får styr på den åndede døgnrytme så vi kan gå i seng ca. samtidig og jeg på den måde kan opleve den første uforstyrrede nat i 1,5 år

Måske skulle jeg sende ham på sleep over hos en kammerart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.