Legekammarater søges Nordsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
7 svar
1 synes godt om
16. februar 2013

Mfie

Jeg er ung mor (25) til 2 skønne tøser på 3 år ( fra d. 5/2-10) og en på 4 år (fra d. 18/7-08) Vi mangler nogle legekammarater, specielt i weekenderne hvor det hele godt kan blive lidt kedeligt.. Vi bor i Frederiksværk og har ikke bil, så det skal være let at komme til Jer med det offentlige, også ville det da være hyggeligt hvis i også ville besøge os en gang imellem.. Findes der nogen derude med nogenlunde jævnalderene børn som også savner legekammarater?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Mfie

Mette20 skriver:

Jeg er ung mor (25) til 2 skønne tøser på 3 år ( fra d. 5/2-10) og en på 4 år (fra d. 18/7-08) Vi mangler nogle legekammarater, specielt i weekenderne hvor det hele godt kan blive lidt kedeligt.. Vi bor i Frederiksværk og har ikke bil, så det skal være let at komme til Jer med det offentlige, også ville det da være hyggeligt hvis i også ville besøge os en gang imellem.. Findes der nogen derude med nogenlunde jævnalderene børn som også savner legekammarater?

er der slet ikke nogen i nordsjællands området med børn der har brug for lidt legekammarater?

Anmeld

9. marts 2013

Eliza

Min søn er desværre kun 1 år
Så nok ik så meget spejling for dine piger

Anmeld

9. marts 2013

Stumpe27

bor selv i Frederiksværk ;-) har to piger den ene på 18 måneder og den anden på 6 år. Kan kende dig fra Enghave skolen

Anmeld

9. marts 2013

Mfie

Nå ja det var ærgeligt, tror du har ret i aldersforskellen er for stor..

Anmeld

9. marts 2013

Mfie

Stumpe27 skriver:

bor selv i Frederiksværk ;-) har to piger den ene på 18 måneder og den anden på 6 år. Kan kende dig fra Enghave skolen

hehe hvor sjovt..  kan så af gode grunde ikke placere dig? 

Anmeld

9. marts 2013

Stumpe27

Mfie skriver:

hehe hvor sjovt..  kan så af gode grunde ikke placere dig? 

har sat profil billede på men det er vist ikke valideret éndnu

Anmeld

9. marts 2013

Mfie

Jeg kan ihvertfald se dit billede nu  Kan da også godt huske jeg har set dig før på skolen.. Hvor sjovt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.