Siger selv til (Update)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
6 svar
4 synes godt om
16. februar 2013

MorDk

Jeg har tidligere oprettet en tråd om hvor jeg skriver at Bassen var begyndt selv at sige til når han havde brug for en lur i weekenden eller hvis han er hjemme en hverdag. Jeg skal så liiiige hilse at sige... at det varede MEGET få dage... så trækker mine ord i mig igen!  

*OMG* siger jeg bare. Vi har et "hyr" med ham! Han har i dén grad brug for at sove middagslur. Og han nægter! Han flipper fuldstændigt ud! Jeg aner ikke mine levende råd. Er simpelthen så træt af at skulle KÆMPE med ham!! Hvad pokker kan jeg gøre? Han SKAL sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

De3Guldklumper

Prop ham i bv og ud med ham så plejer de at finde hurtigt ro da der ikke er særlig mange spændende ting at lave deri

Anmeld

16. februar 2013

MorDk

Pylle3 skriver:

Prop ham i bv og ud med ham så plejer de at finde hurtigt ro da der ikke er særlig mange spændende ting at lave deri

Lidt svært da jeg har en datter på knapt 5 mdr. kan ikke køre med dem begge. Og det er ikke altid han falder i søvn i sin klapvogn alligevel

Anmeld

16. februar 2013

Koen.

Lærke har perioder siden hun blev 2 år hvor hun ikke vil sove til middag og ja jeg giver op og så kommer hun bare lidt tidligere i seng, gider ikke få grå hår af den kamp der

Anmeld

16. februar 2013

Dorthe1986

Tænker at det er en periode, giv det et forsøg hver dag og nægter han, så lad ham gøre det. Så må han komme lidt tidligere i seng det skal nok vende. Der er mange ting, hvor man må overveje om det er det værd at tage kampen , og tror at det er sådan en situation

Anmeld

16. februar 2013

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Lidt svært da jeg har en datter på knapt 5 mdr. kan ikke køre med dem begge. Og det er ikke altid han falder i søvn i sin klapvogn alligevel

Du behøver vel heller ikke gå med ham ??

Hvis han absolut skal sove fordi du vurder at det vil han ha bedst af så havde jeg investeret i en billig 2. Bv som bare kunne bruges til ham.

Anmeld

17. februar 2013

MorDk

Pylle3 skriver:

Du behøver vel heller ikke gå med ham ??

Hvis han absolut skal sove fordi du vurder at det vil han ha bedst af så havde jeg investeret i en billig 2. Bv som bare kunne bruges til ham.

Kan bare ikke se hvad det skulle hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.