Mandelmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Lullaby

Hvorfor bliver mit mandelmel så klistret? Jeg har tørret dem i en dags tid faktisk. Og alligevel, så snart de kommer ned i hakkeren klistrer de sammen så jeg ikke kan sigte det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Tulle28

Lullaby skriver:

Hvorfor bliver mit mandelmel så klistret? Jeg har tørret dem i en dags tid faktisk. Og alligevel, så snart de kommer ned i hakkeren klistrer de sammen så jeg ikke kan sigte det..

Har du smuttet dem først? Jeg plejer at beholde skallen på, så klistrer det ikke, synes jeg.

Anmeld

16. februar 2013

jydeinden

Lullaby skriver:

hvorfor ikke bare købe breve som allerede er færdiglavet (spørg bare af nysgerrighed)

Anmeld

16. februar 2013

helle85

Lullaby skriver:

min mand siger at det er fordi det indholder olie. stå der at det skal sigtes? vi har brugt det til en bolle dej og der puttet vi det bare i dejen

Anmeld

16. februar 2013

Lullaby

jydeinden skriver:

hvorfor ikke bare købe breve som allerede er færdiglavet (spørg bare af nysgerrighed)

Fordi jeg godt kan lide, at lave tingene fra bunden af

Anmeld

16. februar 2013

Lullaby

helle85 skriver:

min mand siger at det er fordi det indholder olie. stå der at det skal sigtes? vi har brugt det til en bolle dej og der puttet vi det bare i dejen

Ja det står der, at det skal nemlig..

Anmeld

16. februar 2013

Lullaby

Tulle28 skriver:

Har du smuttet dem først? Jeg plejer at beholde skallen på, så klistrer det ikke, synes jeg.

Kan man ikke smage skallen?

Anmeld

16. februar 2013

Tulle28

Lullaby skriver:

Kan man ikke smage skallen?

Nej det synes jeg ikke man kan. Den eneste "ulempe" er at melet bliver lidt mørkere end hvis de er smuttet.

Anmeld

16. februar 2013

helle85

Lullaby skriver:

Ja det står der, at det skal nemlig..

okay så ved jeg ikke hvad du skal gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.