Rejse med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Gravid2012

Skal rejse til Juni med min soen.

Saa han vil vaere 8 maaneder til den tid.

Hvad er reglerne for babyting man maa ha med i haandbagagen ?

Hvad goer man hvis man barnet skal ha maelk - naar man ingen vaeske maa ha med? (har jo brug for min termokande med varmt vand!)

Og babymad...?

kan slet ikke forstaa at det kan lade sig goere... ? og koster det exstra at faa barnevogn med? og hvordan gaar man rundt med barnet i lufthaven - for man kan da ikke ha barnevogen som haandbagage?

er ret stresset allerede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gravid2012 skriver:

Skal rejse til Juni med min soen.

Saa han vil vaere 8 maaneder til den tid.

Hvad er reglerne for babyting man maa ha med i haandbagagen ?

Hvad goer man hvis man barnet skal ha maelk - naar man ingen vaeske maa ha med? (har jo brug for min termokande med varmt vand!)

Og babymad...?

kan slet ikke forstaa at det kan lade sig goere... ? og koster det exstra at faa barnevogn med? og hvordan gaar man rundt med barnet i lufthaven - for man kan da ikke ha barnevogen som haandbagage?

er ret stresset allerede....

Du må gerne tage brikker med mælk med, altså færdiglavet mælk.
Babymad må du også tage med :-)

Barnevogn er gratis at medbringe ved langt de fleste flyselskaber.

Nu ved jeg ikke, hvem du skal flyve med og håndbagag regler varierer fra selskab til selskab. Ved Ryanair skal DU have al babys ting med i din egen håndbagage. Ved nogle andre må baby medbringe 5 pg 10 kg. Det burde stå på deres hjemmeside.

Jeg vil anbefale en bæresele til lufthavnen. Det er de færreste, du må tage din egen barnevogn med helt ud til gaten, og dem, man kan låne i lufthavnen efter sikkerhedskontrollen, er ikke altid velegnet til så små børn :-)

Anmeld

16. februar 2013

Gravid2012

PT skriver:

Du må gerne tage brikker med mælk med, altså færdiglavet mælk.
Babymad må du også tage med :-)

Barnevogn er gratis at medbringe ved langt de fleste flyselskaber.

Nu ved jeg ikke, hvem du skal flyve med og håndbagag regler varierer fra selskab til selskab. Ved Ryanair skal DU have al babys ting med i din egen håndbagage. Ved nogle andre må baby medbringe 5 pg 10 kg. Det burde stå på deres hjemmeside.

Jeg vil anbefale en bæresele til lufthavnen. Det er de færreste, du må tage din egen barnevogn med helt ud til gaten, og dem, man kan låne i lufthavnen efter sikkerhedskontrollen, er ikke altid velegnet til så små børn :-)

okay... hvordan ved du egentlig at man skal ha alt babytingene i haandbagage hvis det er ryanair? planlaegger nemlig at flyve med dem, men kan ikke finde en mail adresse eller noget sted hvor der staar alle reglerne.... ?

tak for dit svar - det hjalp meget... nu blev jeg lidt klogere!

Anmeld

16. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Gravid2012 skriver:

okay... hvordan ved du egentlig at man skal ha alt babytingene i haandbagage hvis det er ryanair? planlaegger nemlig at flyve med dem, men kan ikke finde en mail adresse eller noget sted hvor der staar alle reglerne.... ?

tak for dit svar - det hjalp meget... nu blev jeg lidt klogere!

Det står både på deres hjemmeside under faq, når du skal bestille billetten og på selve billetten.
Der står, DU må have 10 kg håndbagage med ink alle tasker, poser mm.
Ved dit barn står der; infants : no handbag allowance, som betyder, de intet må have med udover det tøj, de har på.
Barnevognen får de med gratis med Ryanair.

Anmeld

16. februar 2013

Gravid2012

PT skriver:

Det står både på deres hjemmeside under faq, når du skal bestille billetten og på selve billetten.
Der står, DU må have 10 kg håndbagage med ink alle tasker, poser mm.
Ved dit barn står der; infants : no handbag allowance, som betyder, de intet må have med udover det tøj, de har på.
Barnevognen får de med gratis med Ryanair.

aarh der var det lyder godt at det er gratis med barnevognen tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.