Feel like a woman!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
5 svar
2 synes godt om
16. februar 2013

christina92

Hej tøser

Vi skal til rund fødselsdag i Marts, mig og kæresten.

Vi skal for første gang afsted alene uden lillepigen, og bare være kærester og ikke forældre for en stund.

Jeg vil i den forbindelse gerne se godt ud for min kære kæreste og vise mig frem som mig og ikke som mor. Men uhh jeg mangler lidt inspiration. Efter graviditet og lang tid i ammekluns har jeg sq næsten glemt hvordan man ser godt ud

Jeg er en lyshåret pige med ganske pæne ben og god mås, lidt for meget mave og pæne bryster i en god BH.

Nogen der kan hjælpe med at finde en lækkert outfit??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

2babygirls

christina92 skriver:

Hej tøser

Vi skal for første gang afsted alene uden lillepigen, og bare være kærester og ikke forældre for en stund.

Jeg vil i den forbindelse gerne se godt ud for min kære kæreste og vise mig frem som mig og ikke som mor. Men uhh jeg mangler lidt inspiration. Efter graviditet og lang tid i ammekluns har jeg sq næsten glemt hvordan man ser godt ud

Jeg er en lyshåret pige med ganske pæne ben og god mås, lidt for meget mave og pæne bryster i en god BH.

nederdel med høj talje og figursyet skjorte hvor knapperne stopper lige ved kavalergangen.

evt lidt a la det her

http://www.hm.com/dk/product/06933?article=06933-C
(hende med skjorten på)
i føtes og bilka kan man købe de der stram op underbukser der går op til under brystet hvis det er

Anmeld

16. februar 2013

Asta&Alfred

christina92 skriver:

Hej tøser

Hejsa

Jeg tror bestemt at din kæreste vil synes du ser fantastisk ud hvis du hopper i en kjole eller en nederdel og et par stilletter. Det er jo typisk ikke det man render mest rundt i, når man går hjemme på barsel:-)

COS (HM søsterbutik) laver altid nogle meget flotte kjoler og nederdele med fantastiske snit.

God fornøjelse til fødselsdagen:-)

Anmeld

16. februar 2013

christina92

Asta&Alfred skriver:

Hejsa

Jeg tror bestemt at din kæreste vil synes du ser fantastisk ud hvis du hopper i en kjole eller en nederdel og et par stilletter. Det er jo typisk ikke det man render mest rundt i, når man går hjemme på barsel:-)

COS (HM søsterbutik) laver altid nogle meget flotte kjoler og nederdele med fantastiske snit.

God fornøjelse til fødselsdagen:-)

Hmm.. hvis jeg skriver cos.dk Kommer jeg ind på en side med kostumer sexlegetøj og lingeri  ikke liiige det jeg havde i tankerne.. hvertfald ikke til fødselsdagen

Anmeld

16. februar 2013

Asta&Alfred

christina92 skriver:

Hmm.. hvis jeg skriver cos.dk Kommer jeg ind på en side med kostumer sexlegetøj og lingeri  ikke liiige det jeg havde i tankerne.. hvertfald ikke til fødselsdagen

Nej det lyder lidt for spændende:-)

Web-adressen er;

http://www.cosstores.com

Anmeld

16. februar 2013

Asta&Alfred

De har fysisk butik i Aarhus og København.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.