Hvad kan man bruge i stedet for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Lullaby

Ìzabella har bestilt cake pops til hendes fødseldag formet som pingviner. Har fundet en fin guide på nettet til nogle men hun bruger disse som næb og jeg kan ikke lige tænke på nogle danske materialer som erstatning. Hvad kan det være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

mariamiss6

Det der ligner dråbeformede m&ms agtige slik....

Der må da findes noget andet slik du kan bruge?

Ellers må du igang med at lave trekantede fondant næb jo

Men gå da en tur i et slikland, og se hvad de har i de rigtige farver. Se om ikke der er en slags slik du evt kan klippe spidsen af på eller hvad ved jeg....

Jeg sidder lidt og tænker på de der bananer med sådan noget sukkerstads på. De er gule jo, men er det ikke fint nok mon?

Ellers er der sådan nogle andre nogle som er lidt det samme, de er bare lyserøde desværre.

Anmeld

16. februar 2013

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Det der ligner dråbeformede m&ms agtige slik....

Der må da findes noget andet slik du kan bruge?

Ellers må du igang med at lave trekantede fondant næb jo

Men gå da en tur i et slikland, og se hvad de har i de rigtige farver. Se om ikke der er en slags slik du evt kan klippe spidsen af på eller hvad ved jeg....

Jeg sidder lidt og tænker på de der bananer med sådan noget sukkerstads på. De er gule jo, men er det ikke fint nok mon?

Ellers er der sådan nogle andre nogle som er lidt det samme, de er bare lyserøde desværre.

Gad nemlig ikke lave næb af fondant

Anmeld

16. februar 2013

Maja88

Lullaby skriver:

Ìzabella har bestilt cake pops til hendes fødseldag formet som pingviner. Har fundet en fin guide på nettet til nogle men hun bruger disse som næb og jeg kan ikke lige tænke på nogle danske materialer som erstatning. Hvad kan det være?

Er skittles ikke den form???

Anmeld

16. februar 2013

MyLove E

Lullaby skriver:

Hvis man ikke behøver spise dem tænker jeg kaffebønner. men man kan også få nogle chokolade rosiner som ser sådan ud:-)

Anmeld

16. februar 2013

mariamiss6

Tauf skriver:

Hvis man ikke behøver spise dem tænker jeg kaffebønner. men man kan også få nogle chokolade rosiner som ser sådan ud:-)

Men de er jo hverken gule eller orange..... de er altid samme farve som chokoladen der overtrækkes med jo

Anmeld

16. februar 2013

MyLove E

mariamiss6 skriver:

Men de er jo hverken gule eller orange..... de er altid samme farve som chokoladen der overtrækkes med jo

Nej det er de jo ikke.. Bor du i Århus ved jeg en butik hvor man kan få jelly beans .De kan måske bruges:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.