Søskendevogn - fundet og bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Det er da også mange penge, men det er en vogn som vil gøre mig hverdag så meget nemmere, så pengene spiller ingen rolle her

Den er købt hos Arvingen på Østerbro - tjek evt deres hjemmeside

Super
Ved ikke om hvor stor behov vi har for den for vi bor ude på landet så det ville kun være hvis vi skulle noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Super
Ved ikke om hvor stor behov vi har for den for vi bor ude på landet så det ville kun være hvis vi skulle noget

Man skal vel ud næsten hver dag?

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

Hvor er den fed! Virkelig, virkelig fed!

Må jeg ikke godt... låne den? Haha, ej. Den er virkelig fed!

(Sidder dog med tanken om, at jeg håber for dig, at baby i maven kommer ud og stadig er en pige! )

Anmeld

18. februar 2013

Hailiesmom11

Ditte_Marie skriver:

Man skal vel ud næsten hver dag?

Ja det jo det man skal.. hmm den er i hvert fald med i overvejelserne om søskendevogn

Anmeld

18. februar 2013

lilledittemor

Guldfisken skriver:

Hvor er den fed! Virkelig, virkelig fed!

Må jeg ikke godt... låne den? Haha, ej. Den er virkelig fed!

(Sidder dog med tanken om, at jeg håber for dig, at baby i maven kommer ud og stadig er en pige! )

Haha hvad skal jeg så køre med?

Hun ER en pige men hvis nu.. Så kan vi ændre farven i sidste øjeblik. Desuden koster en ny kaleche kun omkring 350kr og de fåes i mange farver

Anmeld

18. februar 2013

lilledittemor

Hailiesmom11 skriver:

Ja det jo det man skal.. hmm den er i hvert fald med i overvejelserne om søskendevogn

Kan jeg godt forstå!
Den er fantastisk

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

Ditte_Marie skriver:

Haha hvad skal jeg så køre med?

Hun ER en pige men hvis nu.. Så kan vi ændre farven i sidste øjeblik. Desuden koster en ny kaleche kun omkring 350kr og de fåes i mange farver

Hehe, du kan køre med min barnevogn - hvor der i hvert fald ikke er plads til storesøster, ville det ikke gå?

Åh det var godt!

Anmeld

18. februar 2013

lilledittemor

Guldfisken skriver:

Hehe, du kan køre med min barnevogn - hvor der i hvert fald ikke er plads til storesøster, ville det ikke gå?

Åh det var godt!

Jo, klart så kører du med vores nye dyre vogn og så kan jeg jo bare bruge vores gamle vogn

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

Ditte_Marie skriver:

Jo, klart så kører du med vores nye dyre vogn og så kan jeg jo bare bruge vores gamle vogn

Det synes jeg lyder som en fantastisk ide - specielt fordi den kunne slås sammen til en enkeltvogn, og jeg har jo kun en prinsesse

Anmeld

18. februar 2013

lilledittemor

Guldfisken skriver:

Det synes jeg lyder som en fantastisk ide - specielt fordi den kunne slås sammen til en enkeltvogn, og jeg har jo kun en prinsesse

Haha!!!!! jamen det passer jo perfekt til jer!
Den fåes også som enkelt vogn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.