Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg er lidt i tvivl, jeg ska jo begynde at tage graviJern idag, 10+0, men så er jeg i tvivl om jeg stadig skal tage gravitamin?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GraVitamin skal du bare blev ved med at tage, og jern skal du meget gerne starte med, når du er 10+0
Men, det er en god idé at tage vitamin om morgenen, og jern om aften
MichalaDahl skriver: GraVitamin skal du bare blev ved med at tage, og jern skal du meget gerne starte med, når du er 10+0 Men, det er en god idé at tage vitamin om morgenen, og jern om aften
Tak for dit svar
Karina1 skriver: Hej piger Jeg er lidt i tvivl, jeg ska jo begynde at tage graviJern idag, 10+0, men så er jeg i tvivl om jeg stadig skal tage gravitamin?
Som der står på pakken skal du tage Gravitamin MINDST til uge 12+0 Derefter behøver du dem ikke, men det vil være en god idé at få nogle vitaminer alligevel, for kroppens skyld
Ja vitaminer er gode at tage gennem hele graviditeten, hvis ikke du får det du skal gennem din kost. Behøver dog bestemt ikke være gravitaminer, almindelige vitaminpiller kan sagtens bruges. Jeg ville bestemt IKKE bruge mine penge på gravijern. Jeg ville der imod bruge mine penge på Aminojern som er mildt mod maven.
Du kan købe en pakke der hedder : Bio-Gravid vitaminer til gravide. Før - under - efter
Der er hvad du har brug for under graviditeten
Hvis du søger på navnet på google, kan du læse hvad pakken indholder..
Martsbaby skriver: Som der står på pakken skal du tage Gravitamin MINDST til uge 12+0 Derefter behøver du dem ikke, men det vil være en god idé at få nogle vitaminer alligevel, for kroppens skyld
Jamen kan man så bare tage almindelige multivitaminpiller? :s
Christina88 skriver: Ja vitaminer er gode at tage gennem hele graviditeten, hvis ikke du får det du skal gennem din kost. Behøver dog bestemt ikke være gravitaminer, almindelige vitaminpiller kan sagtens bruges. Jeg ville bestemt IKKE bruge mine penge på gravijern. Jeg ville der imod bruge mine penge på Aminojern som er mildt mod maven.
Hvad er der med gravijern da?
lulle23 skriver: Du kan købe en pakke der hedder : Bio-Gravid vitaminer til gravide. Før - under - efter Der er hvad du har brug for under graviditeten Hvis du søger på navnet på google, kan du læse hvad pakken indholder..
Karina1 skriver: Jamen kan man så bare tage almindelige multivitaminpiller? :s
Snildt Bare det er efter uge 12 selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128