vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Karina1

Hej piger

Jeg er lidt i tvivl, jeg ska jo begynde at tage graviJern idag, 10+0, men så er jeg i tvivl om jeg stadig skal tage gravitamin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

MichalaDahl

GraVitamin skal du bare blev ved med at tage, og jern skal du meget gerne starte med, når du er 10+0 

Men, det er en god idé at tage vitamin om morgenen, og jern om aften 

Anmeld

16. februar 2013

Karina1

MichalaDahl skriver:

GraVitamin skal du bare blev ved med at tage, og jern skal du meget gerne starte med, når du er 10+0 

Men, det er en god idé at tage vitamin om morgenen, og jern om aften 

Tak for dit svar

Anmeld

16. februar 2013

AnthonsMor

Karina1 skriver:

Hej piger

Jeg er lidt i tvivl, jeg ska jo begynde at tage graviJern idag, 10+0, men så er jeg i tvivl om jeg stadig skal tage gravitamin?

Som der står på pakken skal du tage Gravitamin MINDST til uge 12+0 Derefter behøver du dem ikke, men det vil være en god idé at få nogle vitaminer alligevel, for kroppens skyld

Anmeld

16. februar 2013

Mom2

Karina1 skriver:

Hej piger

Ja vitaminer er gode at tage gennem hele graviditeten, hvis ikke du får det du skal gennem din kost. Behøver dog bestemt ikke være gravitaminer, almindelige vitaminpiller kan sagtens bruges.
Jeg ville bestemt IKKE bruge mine penge på gravijern. Jeg ville der imod bruge mine penge på Aminojern som er mildt mod maven.

Anmeld

16. februar 2013

lulle23

Du kan købe en pakke der hedder : Bio-Gravid vitaminer til gravide. Før - under  - efter

Der er hvad du har brug for under graviditeten

Hvis du søger på navnet på google, kan du læse hvad pakken indholder..  

Anmeld

18. februar 2013

Karina1

Martsbaby skriver:

Som der står på pakken skal du tage Gravitamin MINDST til uge 12+0 Derefter behøver du dem ikke, men det vil være en god idé at få nogle vitaminer alligevel, for kroppens skyld

Jamen kan man så bare tage almindelige multivitaminpiller? :s

Anmeld

18. februar 2013

Karina1

Christina88 skriver:

Ja vitaminer er gode at tage gennem hele graviditeten, hvis ikke du får det du skal gennem din kost. Behøver dog bestemt ikke være gravitaminer, almindelige vitaminpiller kan sagtens bruges.
Jeg ville bestemt IKKE bruge mine penge på gravijern. Jeg ville der imod bruge mine penge på Aminojern som er mildt mod maven.

Hvad er der med gravijern da?

Anmeld

18. februar 2013

Karina1

lulle23 skriver:

Du kan købe en pakke der hedder : Bio-Gravid vitaminer til gravide. Før - under  - efter

Der er hvad du har brug for under graviditeten

Hvis du søger på navnet på google, kan du læse hvad pakken indholder..  

Tak for dit svar

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

Karina1 skriver:

Jamen kan man så bare tage almindelige multivitaminpiller? :s

Snildt Bare det er efter uge 12 selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.