Åben eller lukket sandal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

PernilleogLouis

Det er lige gået op for mig at jeg skal bruge et par sandaler til min dreng til på fredag - skulle ha været ude idag men farede vildt i skoven med hunden så brugte tiden på at finde hjem istedet

Nå men sidder og kigger på nettet og nu bliver jeg i tvivl om den skal være åben eller lukket - plejer at købe lukket fordi de jo beskytter hans tæer bedre men måske er det tid til at købe åbne? Han er lige blevet 5 år - hvad har jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
PernilleogLouis skriver:

Det er lige gået op for mig at jeg skal bruge et par sandaler til min dreng til på fredag - skulle ha været ude idag men farede vildt i skoven med hunden så brugte tiden på at finde hjem istedet

Nå men sidder og kigger på nettet og nu bliver jeg i tvivl om den skal være åben eller lukket - plejer at købe lukket fordi de jo beskytter hans tæer bedre men måske er det tid til at købe åbne? Han er lige blevet 5 år - hvad har jeres?

Min søn havde sidste år åbne sandaler i år ved jeg ikke endnu men ender nok med åben han bliver 5 i år.
Men kommer nok også an på hvordan barnet er min søn er meget forsigtig men hvis han var en med fart på hele tiden ville jeg vælge lukkede for at beskytte bedst

Anmeld

16. februar 2013

LinLin

Jeg tror nok at sidste år var første gang min ældste havde åbne (kan ærligt talt ikke huske om han også havde året før )

Der var han 5 (han blev 6 i september...)

Når de er mindre, kører meget på de der scootere ol vil jeg mene at det er bedre med en lukket der beskytter tæerne mest muligt....
Men så kan man jo sige hvorfor overhovedet vælge en åben....?

Anmeld

16. februar 2013

trunte89

Jeg har altid købt lukkede og gør jeg nok også i år. Min datter er lidt klumset når hun løber. Hun blev 5 i januar.

Anmeld

16. februar 2013

Asta&Alfred

Hejsa

Som udgangspunkt vil jeg anbefale, at vælge de lukkede sandaler, da de beskytter tæerne bedst, når der er fart over feltet. Men 5 år er jo også en alder, hvor der er mange ting der ændrer sig.

Det vigtigste er i mine øjne, at det er en model din dreng har lys til at have på - Hvis han så småt er begyndt at interessere sig for hvad han skal have på af tøj og sko, kan du måske tage ham med på råd.

God shopping - Venligst Mette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.