Billige stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.574 visninger
20 svar
1 synes godt om
16. februar 2013

Cbank

Hejsa.

Jeg vil høre jer om der er nogle af jer som ved hvor og om man kan købe forholdsvise billige stofbleer - med farve eller mønster. Jeg syntes det er lidt smådyrt i babybutikkerne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

HeidiØ

Cbank skriver:

Hejsa.

Jeg vil høre jer om der er nogle af jer som ved hvor og om man kan købe forholdsvise billige stofbleer - med farve eller mønster. Jeg syntes det er lidt smådyrt i babybutikkerne. 

Vi købte en masse i bilka eller føtex med stjerner på, da William var nyfødt Det var vidst ikke nær så dyrt som babysam osv.

Anmeld

16. februar 2013

Miss Church

Cbank skriver:

Hejsa.

Vi har købt fra Name it. 8 stk. med mønster for 99 kr. 

Kan ikke huske hvad de koster i bilka, men tror også at de er ganske fine

Anmeld

16. februar 2013

come2

Cbank skriver:

Hejsa.

Ikea har nogle fine nogle

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60203764/

Anmeld

16. februar 2013

Cbank

Okay. Super.

Så må jeg lige derind forbi dem 

Mange tak for svar allesammen.

Anmeld

16. februar 2013

Mom2

Cbank skriver:

Hejsa.

Vi har købt nogle i AZ og så farvet dem selv med farve fra Matas

Anmeld

17. februar 2013

Cbank

Christina88 skriver:

Vi har købt nogle i AZ og så farvet dem selv med farve fra Matas

Åh ja. Det var smart. Det havde jeg slet ikke tænkt på man kunne 

Anmeld

17. februar 2013

Asta&Alfred

Cbank skriver:

Hejsa.

Hej

Jeg går også ind for at farve i masksinen. Det er virkelig let med de kits man kan købe i dag og resultatet bliver ret godt. Mna skla bare huske at det gerne skal være 100 % bomuld, da kunststoft ikke tager i mod farven:-)

Anmeld

17. februar 2013

Mom2

Cbank skriver:

Åh ja. Det var smart. Det havde jeg slet ikke tænkt på man kunne 

Ja så kunne jeg nemlig få lige den farve jeg ville have Og det er SÅ let med det farve de har i Matas

Anmeld

24. februar 2013

morpåthurø

Cbank skriver:

Hejsa.

skal du bruge til dreng eller pige?

jeg har nemlig en hel masse til dreng liggende, som stadig er meget fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.