Øv øv lidt bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

MissZet

Øv øv så har man haft hemmeligheder for hele dagen til manden her til aften og er ligenu glad for muligheden ikke var der for at gennemføre det.... For... 

nu sidder jeg så her med begyndende migræne (hvilke som er slemme når de kommer) kvalme, bræksmag i munden og samme duft i næsen ( sorry sproget) den værste mad lede men med en mave der skriger efter mad og bliver svimmel bare af at rejse mig langsomt eller tænke på det...  

er 23+3 henne og aldrig har jeg oplevet så mange kvalme/ ulle ture som jeg har i denne graviditet... Puha... Det eneste positive lige nu er ingen bækkenløsning som jeg havde med storebror på dette tidspunkt for 2 år siden... Puha... 

Undskyld de underlige ting jeg lige skriver lidt om her men skulle lige af med dem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Laulund87

Øv det lyder ikke sjovt!

til dig

Anmeld

15. februar 2013

MissZet

Laulund87 skriver:

Øv det lyder ikke sjovt!

til dig

Tusind tak...

Anmeld

15. februar 2013

Stivdie

MissZet skriver:

Øv øv så har man haft hemmeligheder for hele dagen til manden her til aften og er ligenu glad for muligheden ikke var der for at gennemføre det.... For... 

nu sidder jeg så her med begyndende migræne (hvilke som er slemme når de kommer) kvalme, bræksmag i munden og samme duft i næsen ( sorry sproget) den værste mad lede men med en mave der skriger efter mad og bliver svimmel bare af at rejse mig langsomt eller tænke på det...  

er 23+3 henne og aldrig har jeg oplevet så mange kvalme/ ulle ture som jeg har i denne graviditet... Puha... Det eneste positive lige nu er ingen bækkenløsning som jeg havde med storebror på dette tidspunkt for 2 år siden... Puha... 

Undskyld de underlige ting jeg lige skriver lidt om her men skulle lige af med dem... 

Det var da træls, når der nu lige var lagt op til en hyggelig aften med hemmeligheder og det hele
Forhåbentlig er den væk igen i morgen, god bedring

Anmeld

15. februar 2013

Babydrøm

MissZet skriver:

God bedring 

Anmeld

15. februar 2013

MissZet

Stivdie skriver:

Det var da træls, når der nu lige var lagt op til en hyggelig aften med hemmeligheder og det hele
Forhåbentlig er den væk igen i morgen, god bedring

Jo takk ja det er træls... 

Anmeld

15. februar 2013

MissZet

AnnL skriver:

God bedring 

Jo tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.