smertestillende???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
2 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej baby brugere.. 

Jeg står i en lidt irriterende situation.  Jeg har en meget dårlig ryg, jeg har tre discusprolapser (der ikke sidder fast) + gigt nederst i lændevirvlerne..

Jeg er gravid 39+2 i starten af graviditeten fik jeg constalgin 10mg 3×dgl mod rygsmerter.  Men fra jeg var omkring 6mndr henne bad de mig stoppe, hvis jeg kunne håndtere smerten uden. Da de ofte så en forbedring ang. Gravide rygpatienter.. dette har også fungeret fint indtil nu..  

Har et par dage gået med begyndende veer og baby står godt nede og fast, nu er problemet bare det at mine rygsmerter er vendt tilbage, og overvejer stærkt om jeg bør tage mine smertestillende.. problemet er bare at baby også bliver bedøvet af dem, ligesom resten af min krop.. 

Og jeg risikere at stoppe veerne hvis de nu er på vej...   hvem skal / kan jeg ringe til.. er det fødegangen eller vagtlægen?!   Eller ville i bare tage de skide smertestillende..  please hjælp!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej baby brugere.. 

Jeg står i en lidt irriterende situation.  Jeg har en meget dårlig ryg, jeg har tre discusprolapser (der ikke sidder fast) + gigt nederst i lændevirvlerne..

Jeg er gravid 39+2 i starten af graviditeten fik jeg constalgin 10mg 3×dgl mod rygsmerter.  Men fra jeg var omkring 6mndr henne bad de mig stoppe, hvis jeg kunne håndtere smerten uden. Da de ofte så en forbedring ang. Gravide rygpatienter.. dette har også fungeret fint indtil nu..  

Har et par dage gået med begyndende veer og baby står godt nede og fast, nu er problemet bare det at mine rygsmerter er vendt tilbage, og overvejer stærkt om jeg bør tage mine smertestillende.. problemet er bare at baby også bliver bedøvet af dem, ligesom resten af min krop.. 

Og jeg risikere at stoppe veerne hvis de nu er på vej...   hvem skal / kan jeg ringe til.. er det fødegangen eller vagtlægen?!   Eller ville i bare tage de skide smertestillende..  please hjælp!!!!

Jeg ville ikke tage dem! De kan umuligt være gode for barnet, da det jo er voksen dosis du tager..

Ring til FG og fortæl hvordan det står til med dig og så lad dem tage stilling til hvad der skal ske!

god bedring!

Anmeld

15. februar 2013

tarkoflen

Jeg ville ringe til fg og snakke med dem om, om de evt kan sætte dig i gang eller noget frem for at du skal tage smertestillende! Det må da være bedre både for dig og barnet!

Håber du kan få et godt svar og noget hjælp til at komme smerterne til livs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.