Gode råd ved bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
5 svar
2 synes godt om
15. februar 2013

Jupiter

Ja, jeg er så en af de heldige der får lov at døje med det fra nu af (26+6). Det er jeg super træt af, da jeg faktisk kun har fem uger tilbage på job, før barsel starter.

Nå men sket er sket, og så skal jeg være sygemeldt en-to uger for at se hvad jeg kan holde til. Håber at komme tilbage på job de sidste uger!

Men så var det jeg tænkte at I kloge tøser sikkert havde en masse gode fif til at tackle bækkenløsning

Jeg ved ikke om det er bedst at gå eller stå, ligge eller bevæge mig. Virker varme eller kulde, og er der nogle bevægelser som er bedre/værre end andre? Er det godt med svømning, eller måske let styrketræning?

Ja jeg er helt blank, så kom med alt hvad i har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Ja, jeg er så en af de heldige der får lov at døje med det fra nu af (26+6). Det er jeg super træt af, da jeg faktisk kun har fem uger tilbage på job, før barsel starter.

Nå men sket er sket, og så skal jeg være sygemeldt en-to uger for at se hvad jeg kan holde til. Håber at komme tilbage på job de sidste uger!

Men så var det jeg tænkte at I kloge tøser sikkert havde en masse gode fif til at tackle bækkenløsning

Jeg ved ikke om det er bedst at gå eller stå, ligge eller bevæge mig. Virker varme eller kulde, og er der nogle bevægelser som er bedre/værre end andre? Er det godt med svømning, eller måske let styrketræning?

Der findes et specielt bælte lavet til folk med BL, som faktisk hjælper dig med at løfte maven, så det ikke føles så tungt.. Derudover vil jeg sige afslapning, afslapning, afslapning! Og svømning er ALTID godt

Har ikke selv haft BL, men har læst mig frem til det hele alligevel

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Jupiter skriver:

Jeg har lige været ved fys på sygehuset hvor jeg fik bælte, krykker og glide stykke.
Varme er en go ide og du må ikke blive kold.
Varmtvand er et hit men man må ikke lave brystsvømnings svømmetag. og trapper er ikke godt. Aktivitet i små mængder er fint men stående og gående aktivitet er som regel med til at fremprovokere flere smerter.. Man ska hvile i min dobbelt så langtid som man er aktiv

Anmeld

15. februar 2013

GUSO

Jupiter skriver:

Hej.. Øv med BL det er bare så smertefuldt jeg kan varmt anbefale akupunktur, prøv evt at snakke med din jordemoder.. Held og lykke med det hele Camilla

Anmeld

15. februar 2013

Svenne

Jeg fik det råd altid at forsøge at holde benene så samlet som muligt
Forstået på den måde, at man skal tænke over det, når du rejser dig, står ud af sengen, kravler ind i bilen osv.

Men ellers er det eneste der hjælper her også hvile - på langs!

Jeg går dog en lille tur hver dag for ikke at gå helt i stå.

Anmeld

15. februar 2013

Jupiter

Tak piger - jeg må prøve at tænke mig om den næste uges tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.