den 18. juni 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

oo

det var igår, som I nok er klar over, og det var den første dag i 2009 hvor jeg følte at tingene virkelig flaskede sig og alting gik op i en højere enhed.

for det første fik jeg om morgenen brev fra universitetet, at jeg er optaget på mit ønsketilvalg til efteråret. Jeg havde ellers ikke den rigtige eksamen for at søge ind, men Søren hjalp mig med at skrive verdens mest ydmyge dispensationsansøgning og den godkendte de altså og nu skal jeg læse historie det næste år

Lidt senere fik jeg en mail fra min vejleder, der godkendte min opgaveformulering og disposition til bachelor projektet, som skal skrives her til sommer/efteråret.

og sidst, men absolut ikke mindst, fik jeg afleveret min sidste eksamensopgave i denne runde og har nu sommerferie til september (udover lidt skriblerier på bacheloren).

Jeg er bare sååååå glad og lidt stolt over at jeg kom igennem 4. semester og kun er bagud med to fag efter turen i januar

derudover går alting virkelig dejligt herhjemme uden behandling. Søren er imponeret over hvor regelmæssigt vi har haft sex i denne måned og fandt ud af det var lige oveni ægløsningen (ja, hvad en mand ikke lærer når de følger en ind i behandlingshelvedet), så han er stolt. jeg tænker ikke ret meget på graviditet og det løsner bare op for en hel masse spændinger. min ægløsning var dog ret skrap at komme igennem med hensyn til mavepine, så jeg ved ikke om der sidder nogle hormonrester i kroppen eller om det vitterligt bare er sådan det føles efter operationen, men nu er jeg igennem den, så deeeet!

ja og så er der naturligvis vores navlestrengs ghetto herinde, som bare gør mig glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

ChatH

IHHH det lyder altså dejligt. tager virkelig hatten af for dig, du er en sej kvinde!!!!!

Håber du får nydt tiden her i sommer og slappet ordentlig af så du er sprængt fuld af eergi til alt det nye der skal ske i efteråret!

Mange knus Chatarina

Anmeld

19. juni 2009

Dictes mor

Det er da bare dejligt at høre. Sikke skøn læsning. Hvor er jeg glad for, at du har det så godt. Man kan da ikke andet end blive glad, når man læser dit indlæg Tillykke med din optagelse på historie, godkendelsen af bachelorprojektet og ikke mindst dit dejlige humør. Det er da skønt, og det smitter.

Jeg håber, det bliver en skøn sommer, med fantastisk vejr, som du kan gå og nyde inden du skal igang med de store historiebøger. Jeg må indrømme, at jeg er ret misundelig over, du skal læse historie, det må bare være fantastisk spændende!

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

Skønt indlæg
Fantastisk, at det hele bare har flasket sig for dig!

Anmeld

20. juni 2009

lion

Hvor lyder det bare godt at du er kommet så langt i uddannelse og at du er færdig med eksamerne i denne omgang.

Lyder til at du har det rigtig godt lige nu, og hvor er det bare dejligt og velfortjent.
Håber du vil nyde din sommer.

Anmeld

20. juni 2009

anna-jonas

GOD FERIE, Trine.......................3 mdr. WAUW!!!

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Prøv da lige at pral noget mere

Lyder skønt det hele bare køre for dig lige nu og for jeres forhold, lyder til i har det rigtig skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.