det var igår, som I nok er klar over, og det var den første dag i 2009 hvor jeg følte at tingene virkelig flaskede sig og alting gik op i en højere enhed.
for det første fik jeg om morgenen brev fra universitetet, at jeg er optaget på mit ønsketilvalg til efteråret. Jeg havde ellers ikke den rigtige eksamen for at søge ind, men Søren hjalp mig med at skrive verdens mest ydmyge dispensationsansøgning og den godkendte de altså og nu skal jeg læse historie det næste år

Lidt senere fik jeg en mail fra min vejleder, der godkendte min opgaveformulering og disposition til bachelor projektet, som skal skrives her til sommer/efteråret.
og sidst, men absolut ikke mindst, fik jeg afleveret min sidste eksamensopgave i denne runde og har nu sommerferie til september (udover lidt skriblerier på bacheloren).
Jeg er bare sååååå glad og lidt stolt over at jeg kom igennem 4. semester og kun er bagud med to fag efter turen i januar

derudover går alting virkelig dejligt herhjemme uden behandling. Søren er imponeret over hvor regelmæssigt vi har haft sex i denne måned og fandt ud af det var lige oveni ægløsningen (ja, hvad en mand ikke lærer når de følger en ind i behandlingshelvedet), så han er stolt. jeg tænker ikke ret meget på graviditet og det løsner bare op for en hel masse spændinger. min ægløsning var dog ret skrap at komme igennem med hensyn til mavepine, så jeg ved ikke om der sidder nogle hormonrester i kroppen eller om det vitterligt bare
er sådan det føles efter operationen, men nu er jeg igennem den, så deeeet!
ja og så er der naturligvis vores navlestrengs ghetto herinde, som bare gør mig glad
Anmeld