Håber i kan hjælpe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

frk1991

Jeg har for ca 14 dage siden været til læge og fik en GU  pga brunt udflåd. Alt var i orden og hun ksagde hun kunne se at mine blodåre var irriteret og det var der det kom fra, og at det ville fortsætte nogle dage da alt ikke var ude endnu.

Mit spørgsmål er så om i ville ringe når det er her endnu, hun sagde jeg skulle ringe hvis der komfrisk blod og jeg fik smerter. Har ingen af delene, og det skal siges det ikke er vildt meget udlåd. tænker bare stadig over det selvom det ikke er meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
frk1991 skriver:

Jeg har for ca 14 dage siden været til læge og fik en GU  pga brunt udflåd. Alt var i orden og hun ksagde hun kunne se at mine blodåre var irriteret og det var der det kom fra, og at det ville fortsætte nogle dage da alt ikke var ude endnu.

Mit spørgsmål er så om i ville ringe når det er her endnu, hun sagde jeg skulle ringe hvis der komfrisk blod og jeg fik smerter. Har ingen af delene, og det skal siges det ikke er vildt meget udlåd. tænker bare stadig over det selvom det ikke er meget

Hvis det var mig ville jeg ringe....

Anmeld

15. februar 2013

Rockertand

frk1991 skriver:

Jeg havde nok købt en tryghedsskanning, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

15. februar 2013

FrkZier

frk1991 skriver:

tror det kommer an på hvor langt du er - fordi altså personligt havde jeg ikke ringet men jeg er også 29+2, men hvis det var i den tidlige graviditet kunne jeg godt finde på at give lægen et kald

Anmeld

15. februar 2013

Koen.

Alt efter hvor langt henne du er så ja..

Anmeld

15. februar 2013

frk1991

Jeg er 9+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.