Hvor meget sover jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
6 svar
3 synes godt om
15. februar 2013

MorDk

Min datter på snart 5 mdr. har sovet rigtig godt siden hun var spæd. Hun har sovet når hun blev lagt (dog ikke om aften der tog det liiidt længere tid da hun havde en periode hvor hun græd lidt) Har været "vågen" mellem 3-4 gange om natten for at få mad. Har kunne lægges igen uden de store problemer.

Idag sover hun 3 lure dagligt. Morgenlur omkring kl.09.00 • Middagslur og eftermiddagslur. Hun bliver lagt ved en 18.00 tiden til natten. Ville gerne rykke det lidt, men hvordan? Hun er super træt lige der... Måske jeg skulle strække eftermiddagsluren eller måske give hende en extra lur ved en 17 tiden?

Hvor mange gange sover jeres baby i løbet af dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Bak

MorDk skriver:

Min datter på snart 5 mdr. har sovet rigtig godt siden hun var spæd. Hun har sovet når hun blev lagt (dog ikke om aften der tog det liiidt længere tid da hun havde en periode hvor hun græd lidt) Har været "vågen" mellem 3-4 gange om natten for at få mad. Har kunne lægges igen uden de store problemer.

Idag sover hun 3 lure dagligt. Morgenlur omkring kl.09.00 • Middagslur og eftermiddagslur. Hun bliver lagt ved en 18.00 tiden til natten. Ville gerne rykke det lidt, men hvordan? Hun er super træt lige der... Måske jeg skulle strække eftermiddagsluren eller måske give hende en extra lur ved en 17 tiden?

Emilie sover typisk 2 gange. Formiddag og eftermiddag ca. 2-3 timer ad gangen. Dvs hun bliver lagt ca kl 8:30-9:00 og sover til 12-tiden og så igen kl 14:00 - 16-17-tiden. Så kommer hun i seng kl 19:00 (putteritual starter som regel ca 18:30).
Hun er som regel rigtigt god til at tage sig nogle lange lure om dagen, men hvis det glipper, bliver det også til tre lure. Hun sover ude i barnevognen om dagen.
Hun er 4,5 mdr.

Anmeld

15. februar 2013

modesty

MorDk skriver:

Min dreng sov 4 gange á cirka 45 minutter da han var den alder. 

Anmeld

15. februar 2013

Merii

Noah vågner typisk ved 8 tiden og bliver puttet kl. 10 og sover ca. 2-4 timer og tager en kort lur ved 17-18 tiden på ca. 30 min.

Vi kan ikke for ham til at sove inden kl. 22 om aftenen og derefter vågner han 3-4 gange iløbet af natten.

Så her er det ikke så nemt.

han er 3 måneder.

Anmeld

15. februar 2013

Tulle28

Min datter er 5 mdr. Pt. sover hun således:

8.00 - 2 til 3 timer
12.00 eller 13.00 - 2 timer
Ind imellem får hun en halv time kl. 16.00
18.00 - går hun i seng for natten og sover til kl. 6.30-7.00 næste morgen (jeg ammer hver og hvis jeg er heldig hver 2. time natten igennem).

Nogen børn går ko bare tidligere i seng end andre. Hvis hun står tidligt op, ville jeg måske begynde at spekulere i at rykke hendes sengetid, men ellers ikke.

Anmeld

16. februar 2013

MorDk

Mange tak for jeres svar!

Hun vågner ml.kl.05.30-06.00 (nogle gange før fordi hun bliver vækket at storebror)

Anmeld

16. februar 2013

HopinWishin

Her bliver Laura puttet kl 19.. HUn er 6 mdr i dag..

Vi står op igen omkring kl 7 ... og så får hun formiddagslur til omkring 10-11 tiden... og så igen en middagslur til omkring 14 tiden.. og så får hun en halv time fra 16-17 tiden.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.