Anonym skriver:
Er kun ca 4+2 i dag men har testet let positiv siden i søndags.
Problemet er dog at jeg for et par år siden havde en graviditet udenfor livmoderen og jeg frygter så meget at det skal ske igen (man har jo forhøjet risiko når det er sket én gang).
Har bedt min læge om en gyn henvisning så jeg kan få en tidlig skanning men selvfølgelig har de fleste steder vinterferie i denne uge.
Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne være gravid og lykkelig men er bare så bekymret
Hey
Og først et stort kram! Jeg ved præcis hvordan du har det - har selv tidligere haft to GUL og er nu gravid igen (5+0). Det er bare super super hårdt. Jeg tror dog ikke der er ret meget at gøre andet end at vente. Hvor langt var du henne da i opdagede det sidst? Jeg har selv fået tid til en scanning, men først ved 6+4, da det er der det er gået galt de andre gange + at det er begrænset hvad man kan se før man er 6+ (sagde min læge, jeg har ikke selv så meget forstand på det)
Knus - skriv gerne i min indbakke hvis du har lyst.
Og skal vi så ikke bare bestemme at den er god nok, at den lille spire er sund og rask og at du derfor skal skynde dig over i terminsgruppen for oktober 2013?
Anmeld