Ny-gravid og frygter graviditet udenfor livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

Anonym trådstarter

Er kun ca 4+2 i dag men har testet let positiv siden i søndags.

Problemet er dog at jeg for et par år siden havde en graviditet udenfor livmoderen og jeg frygter så meget at det skal ske igen (man har jo forhøjet risiko når det er sket én gang).

Har bedt min læge om en gyn henvisning så jeg kan få en tidlig skanning men selvfølgelig har de fleste steder vinterferie i denne uge.

Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne være gravid og lykkelig men er bare så bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

hemmeliglidtendnu

Anonym skriver:

Er kun ca 4+2 i dag men har testet let positiv siden i søndags.

Problemet er dog at jeg for et par år siden havde en graviditet udenfor livmoderen og jeg frygter så meget at det skal ske igen (man har jo forhøjet risiko når det er sket én gang).

Har bedt min læge om en gyn henvisning så jeg kan få en tidlig skanning men selvfølgelig har de fleste steder vinterferie i denne uge.

Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne være gravid og lykkelig men er bare så bekymret

Hey

Og først et stort kram! Jeg ved præcis hvordan du har det - har selv tidligere haft to GUL og er nu gravid igen (5+0). Det er bare super super hårdt. Jeg tror dog ikke der er ret meget at gøre andet end at vente. Hvor langt var du henne da i opdagede det sidst? Jeg har selv fået tid til en scanning, men først ved 6+4, da det er der det er gået galt de andre gange + at det er begrænset hvad man kan se før man er 6+ (sagde min læge, jeg har ikke selv så meget forstand på det)

Knus - skriv gerne i min indbakke hvis du har lyst.

Og skal vi så ikke bare bestemme at den er god nok, at den lille spire er sund og rask og at du derfor skal skynde dig over i terminsgruppen for oktober  2013?

Anmeld

15. februar 2013

Anonym trådstarter

hemmeliglidtendnu skriver:

Hey

Og først et stort kram! Jeg ved præcis hvordan du har det - har selv tidligere haft to GUL og er nu gravid igen (5+0). Det er bare super super hårdt. Jeg tror dog ikke der er ret meget at gøre andet end at vente. Hvor langt var du henne da i opdagede det sidst? Jeg har selv fået tid til en scanning, men først ved 6+4, da det er der det er gået galt de andre gange + at det er begrænset hvad man kan se før man er 6+ (sagde min læge, jeg har ikke selv så meget forstand på det)

Knus - skriv gerne i min indbakke hvis du har lyst.

Og skal vi så ikke bare bestemme at den er god nok, at den lille spire er sund og rask og at du derfor skal skynde dig over i terminsgruppen for oktober  2013?

Jeg ved ikke hvor langt henne jeg var for fandt kun ud af jeg var gravid fordi jeg let blødt og til sidst fik så voldsomme smerter at jeg gik til lægen. Næste dag blev jeg haste opereret og fik fjernet den ene æggeleder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.