stik og ubehag i skeden :s?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2013

young-mother

Hejpiger. Jeg er således gravid og dermed i uge 32+5

jeg er begyndt for at få noget stikken i skeden, ret ubehageligt!! nogle af jer der har oplevet det? kan det være optakt til noget specielt?????? jeg har ikke blærebetændelse så det kan ikke være det. Nogle der har oplevet det samme????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

FrkZier

young-mother skriver:

jeg er begyndt for at få noget stikken i skeden, ret ubehageligt!! nogle af jer der har oplevet det? kan det være optakt til noget specielt?????? jeg har ikke blærebetændelse så det kan ikke være det. Nogle der har oplevet det samme????

det for jeg også engang imellem og har fået det siden 20+ ca så tror nu ikke det er optakt til noget

Anmeld

15. februar 2013

FF

Har haft de i nogle uger nu og er i uge 30 :/ :i Hos mig følest de nogle gange som nåle de stiker meget dypt, som om nogen hiver , og er alt fra i siden , til mit i :I og 1-2 cm opp i , jaaa de er meget ubehageligt Men ved ikke hvad de er :i

Anmeld

15. februar 2013

FF

Har haft de i nogle uger nu og er i uge 30 :/ :i Hos mig følest de nogle gange som nåle de stiker meget dypt, som om nogen hiver , og er alt fra i siden , til mit i :I og 1-2 cm opp i , jaaa de er meget ubehageligt Men ved ikke hvad de er :i

Anmeld

15. februar 2013

young-mother

Fwf skriver:

okey så kan jeg tage den med ro. Han skal helst ikke ud endnu

Anmeld

15. februar 2013

young-mother

young-mother skriver:

okey det er heldigvis godt at det bare er naturligt. For han skal ikke ud endnu..

Anmeld

15. februar 2013

FF

young-mother skriver:

okey så kan jeg tage den med ro. Han skal helst ikke ud endnu

Jaa. De tror jeg helt sikkert at du kan  

Anmeld

15. februar 2013

AnthonsMor

young-mother skriver:

Jeg har også fået det en del gange, og min jm sagde til mig, at det var fordi barnet var på vej ned i bæknet, i hvert fald i mit tilfælde, men ikke stod helt fast og derfor kunne dreje hovedet dernede og det gør FANDENS ONDT! Så ondt at jeg må stoppe op hvis jeg er nede i byen, og han gør det stadig en smule..

Så det kan være det

Anmeld

15. februar 2013

Merii

young-mother skriver:

Jeg har selv haft det ca. fra uge 30, og det er fordi babys hoved rammer nerverne og det gør bare så ondt. av!

jeg fødte så først 41+5 så det var ikke optakt til fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.