hundepas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

mn

Hej

Nu har jeg spurgt til hundepas de sidste to gange jeg har været ved dyrlæge og den ene sagde at et hundepas udløber efter 1 år og den anden sagde det vare hele hundens liv, så er der nogle her inde der ved hvad der passer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Juni-barn

Mette N skriver:

Hej

Nu har jeg spurgt til hundepas de sidste to gange jeg har været ved dyrlæge og den ene sagde at et hundepas udløber efter 1 år og den anden sagde det vare hele hundens liv, så er der nogle her inde der ved hvad der passer?

Hey.. 

Øvig har hundepas til begge vores hunde og har ikke hørt noget om de udløber... Vi bruger dem som vaccinationsbog nu så er vi helt sikker på vaccinerne.. nogen skal Njogu fornyes hvert år og andre hvert 2 eller 3...

Anmeld

14. februar 2013

mth1987

Mette N skriver:

Hej

Vi har ikk skiftet til vores. Det eneste er vidst du bare ska følge op med vacc og sætte doku. I passet hver gang

Anmeld

15. februar 2013

mn

Juni-barn skriver:

Hey.. 

Øvig har hundepas til begge vores hunde og har ikke hørt noget om de udløber... Vi bruger dem som vaccinationsbog nu så er vi helt sikker på vaccinerne.. nogen skal Njogu fornyes hvert år og andre hvert 2 eller 3...

Okay det er bare iorden. Ved du så om man så skal betale for et nyt pas hver gang man skal have skrevet en ny vaccine i?

Anmeld

15. februar 2013

mn

mth1987 skriver:

Vi har ikk skiftet til vores. Det eneste er vidst du bare ska følge op med vacc og sætte doku. I passet hver gang

Okay tak for hjælpen

Anmeld

15. februar 2013

LilleChelle

Passet følger hunden livet igennem. Har man en af de gamle pas, skal man have et nyt hvor der er vaccinationssider i. 
Og Nej, det koster ikke noget at få vaccinationerne skrevet i - da den fungerer som en sundhedsbog lige som alle andre.

Anmeld

15. februar 2013

mn

LilleChelle skriver:

Passet følger hunden livet igennem. Har man en af de gamle pas, skal man have et nyt hvor der er vaccinationssider i. 
Og Nej, det koster ikke noget at få vaccinationerne skrevet i - da den fungerer som en sundhedsbog lige som alle andre.

Okay tak for din gode hjælp

Anmeld

15. februar 2013

LilleChelle

Mette N skriver:

Okay tak for din gode hjælp

Velbekomme  
 - Skulle der være noget omkring hundene en anden gang - skriver du bare  

Anmeld

15. februar 2013

Drømme

Håber det er ok jeg lige spørger i din tråd ts

Hvad gør man hvis man ikke har fået givet hunden de vaccinationer i længere tid ?

er det så bare at få dem givet, eller skal der så et nyt hundepas til, eller.. ?

Anmeld

15. februar 2013

Juni-barn

Mette N skriver:

Okay det er bare iorden. Ved du så om man så skal betale for et nyt pas hver gang man skal have skrevet en ny vaccine i?

de nye vacciner bliver bare skrevet i det pas du har... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.