Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Nu har jeg spurgt til hundepas de sidste to gange jeg har været ved dyrlæge og den ene sagde at et hundepas udløber efter 1 år og den anden sagde det vare hele hundens liv, så er der nogle her inde der ved hvad der passer?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette N skriver: Hej Nu har jeg spurgt til hundepas de sidste to gange jeg har været ved dyrlæge og den ene sagde at et hundepas udløber efter 1 år og den anden sagde det vare hele hundens liv, så er der nogle her inde der ved hvad der passer?
Hey..
Øvig har hundepas til begge vores hunde og har ikke hørt noget om de udløber... Vi bruger dem som vaccinationsbog nu så er vi helt sikker på vaccinerne.. nogen skal Njogu fornyes hvert år og andre hvert 2 eller 3...
Vi har ikk skiftet til vores. Det eneste er vidst du bare ska følge op med vacc og sætte doku. I passet hver gang
Juni-barn skriver: Hey.. Øvig har hundepas til begge vores hunde og har ikke hørt noget om de udløber... Vi bruger dem som vaccinationsbog nu så er vi helt sikker på vaccinerne.. nogen skal Njogu fornyes hvert år og andre hvert 2 eller 3...
Okay det er bare iorden. Ved du så om man så skal betale for et nyt pas hver gang man skal have skrevet en ny vaccine i?
mth1987 skriver: Vi har ikk skiftet til vores. Det eneste er vidst du bare ska følge op med vacc og sætte doku. I passet hver gang
Okay tak for hjælpen
Passet følger hunden livet igennem. Har man en af de gamle pas, skal man have et nyt hvor der er vaccinationssider i. Og Nej, det koster ikke noget at få vaccinationerne skrevet i - da den fungerer som en sundhedsbog lige som alle andre.
LilleChelle skriver: Passet følger hunden livet igennem. Har man en af de gamle pas, skal man have et nyt hvor der er vaccinationssider i. Og Nej, det koster ikke noget at få vaccinationerne skrevet i - da den fungerer som en sundhedsbog lige som alle andre.
Okay tak for din gode hjælp
Mette N skriver: Okay tak for din gode hjælp
Velbekomme - Skulle der være noget omkring hundene en anden gang - skriver du bare
Håber det er ok jeg lige spørger i din tråd ts
Hvad gør man hvis man ikke har fået givet hunden de vaccinationer i længere tid ?
er det så bare at få dem givet, eller skal der så et nyt hundepas til, eller.. ?
Mette N skriver: Okay det er bare iorden. Ved du så om man så skal betale for et nyt pas hver gang man skal have skrevet en ny vaccine i?
de nye vacciner bliver bare skrevet i det pas du har...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128