jer der skal have april babyer?:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

CaWi

1990h skriver:

okai kan godt være jeg skal have købt en heldragt så..

Vi ville ikke købe for meget, og det var heldigt vi ikke gjorde, for det første halve år var han et meget varmt barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Nu har jeg jo termin om 3 uger, men de der bamsedragter de har i H&M tror jeg måske vil være gode der i april, for de fås jo også sådan, at de ikke er ret meget mere foret end en tynd trøje

ja dem havde jeg godt tænkt på..var bare i tvivl om de blev for varme

Anmeld

14. februar 2013

1990h

CAWI skriver:

Vi ville ikke købe for meget, og det var heldigt vi ikke gjorde, for det første halve år var han et meget varmt barn

nej det jo lige det..køber også kun en..

Anmeld

14. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja dem havde jeg godt tænkt på..var bare i tvivl om de blev for varme

det tror jeg ikke.. Hvornår er det du har termin? For det gør jo også stor forskel om det er den første uge i april eller den sidste

Anmeld

14. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

det tror jeg ikke.. Hvornår er det du har termin? For det gør jo også stor forskel om det er den første uge i april eller den sidste

18 april så midt imellem..

Anmeld

14. februar 2013

ModerNatur

Jeg køber en varm heldragt, når vi når lidt længere hen.. De koster ikk alverden i H&M, og tænker lidt at det må virke koldere for såden en lille ny fis der ligger helt stille, end for os..  

Min datter er født 30. juli, så det her med et vinterbarn er altså noget værre bøvl mht påklædning

Anmeld

14. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

18 april så midt imellem..

Jeg tror nu godt du kan bruge dem fra H&M

Anmeld

14. februar 2013

foto på lærred

1990h skriver:

har i gjort jer i noget overtøj til bebserne??

Det er rigtig svært med vejret i april. Jeg har en fra slut marts, og da jeg fødte var der simpelthen total HEDE i flere måneder (selvfølgelig indtil 4 dage før dåben som skulle holdes udendørs og så styrtregnede det bare i flere uger ) Flere gange til hendes fødselsdag har det skiftes til at være snevejr og andre gange virkelig dejligt vejr, til sådan lidt gennemsnitlig. Jeg tror derfor du desværre må vente og se tiden an, for at se hvad der kommer til at ske med vejret, når jeres lille guldklump kommer ud.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager på lærred, invitationer til dåb, wallstickers til børneværelset mv.

Anmeld

14. februar 2013

Kløver

Min datter er fra 16 april sidste år, og vi brugte en blød fleecedragt med hætte på, fra storebror. Vi brugte enten dyne eller hjemmestrikket tæppe i starten til at supplere med

Anmeld

15. februar 2013

bubba

1990h skriver:

har i gjort jer i noget overtøj til bebserne??

Skal have barn til slut-april og har købt denne både i 56 og 62, der er jo også kolde dage om sommeren, men den er nemlig ikke helt vildt tyk, så tror den bliver god til bebs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.